@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Genny1
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: ehehe fattar halvt typ, men katter kunde ju inte ha två svansar? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahaha, jag är trött så jag tyckte det där var jättekul..hmm oj ja det skulle det. Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Ööh vaaa?? Mattelektioner..? Okej lite tänkande nu! Ingen katt har 2 svansar... 1 katt har 1 svans mera än ingen katt... Hur många svansar har en katt egentligen? Nån som vet? Haha, Matteläraren och hans matematik, bara hälften av typerna i min klass förstår den här Spoiler: Tryck här för att visa! Kattmatematik låter bättre än andragradsfunktioner iallafall.. Nej, då är din katt bara en svans </3 sorry, dumt skämt.. jag är ledsen för din katt Poängen med den här matte grejen är att en katt har 3 svansar, eftersom ingen katt har 2 svansar och en katt har fler svansar än ingen katt, om du förstår Vänta lite..att ingen katt har två svansar är jag med på, det andra var mer svårbegripligt, jag får det nämligen till att alla katter har en svans Okej tänk dej att "Ingen katt" heter Anna och "en katt" heter Olle! Anna har två svansar, Olle har en svans mera än Anna = 3 svansar! _________________________________ förresten gjorde jag en sån där quiz-keikka om nån vill svara på följande frågor! http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408281258502766&a=1& Whaat jag kände mig typ säker på alla frågor, ändå fick jag bara 50%. Fick iallafall Över förväntan i betyg jaha, ne, men Anna är ingen katt! Haha, nå jo, de e ju rätt bra de också Genny1haha, ja. det finns en heeel tjock bok skriven om bara mej Skicka den ttill mig på uggla
28 aug, 2014 20:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Genny1 ska bli!
28 aug, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
BLÄ BLÄ BLÄ ÄCKLIG HALSTABLETT!!
28 aug, 2014 20:56 |
|
aascendio
Elev |
28 aug, 2014 21:03 |
|
Borttagen
|
Tog 171 bilder på när The Fooo uppträdde på Rockbjörnen. OPS HAHAH
får gå igenom dem imorgon och radera alla dåliga 28 aug, 2014 21:10 |
|
themarauder
Lärare |
28 aug, 2014 21:11 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Nehe...det förklarar lite..aja, får klura på det under natten! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: ehehe fattar halvt typ, men katter kunde ju inte ha två svansar? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Hahaha, jag är trött så jag tyckte det där var jättekul..hmm oj ja det skulle det. Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Ööh vaaa?? Mattelektioner..? Okej lite tänkande nu! Ingen katt har 2 svansar... 1 katt har 1 svans mera än ingen katt... Hur många svansar har en katt egentligen? Nån som vet? Haha, Matteläraren och hans matematik, bara hälften av typerna i min klass förstår den här Spoiler: Tryck här för att visa! Kattmatematik låter bättre än andragradsfunktioner iallafall.. Nej, då är din katt bara en svans </3 sorry, dumt skämt.. jag är ledsen för din katt Poängen med den här matte grejen är att en katt har 3 svansar, eftersom ingen katt har 2 svansar och en katt har fler svansar än ingen katt, om du förstår Vänta lite..att ingen katt har två svansar är jag med på, det andra var mer svårbegripligt, jag får det nämligen till att alla katter har en svans Okej tänk dej att "Ingen katt" heter Anna och "en katt" heter Olle! Anna har två svansar, Olle har en svans mera än Anna = 3 svansar! _________________________________ förresten gjorde jag en sån där quiz-keikka om nån vill svara på följande frågor! http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408281258502766&a=1& Whaat jag kände mig typ säker på alla frågor, ändå fick jag bara 50%. Fick iallafall Över förväntan i betyg jaha, ne, men Anna är ingen katt! Haha, nå jo, de e ju rätt bra de också Aa, det jag var osäker på var frågan om var du bodde och ifall du har syskon (visste att du hade en syster men inget mer). Och eventuellt vilket påstående som inte var sant.. 28 aug, 2014 21:20 |
|
Hedwig96
Elev |
LauraTree gör det, sov på saken
Ja, vissa av frågorna kanske var lite knepiga, eller ja detaliga, fint ord, men joo Förresten så skrev jag en självbiografi, känner mej Stolt 28 aug, 2014 21:26 |
|
Beben
Elev |
28 aug, 2014 21:31 |
|
Ginny00
Elev |
Första danslektionen, check!!
28 aug, 2014 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen