@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skolkamrat: "Vi har undersökt saker i mikroskop idag!"
Jag: *helt exalterat* "Åh, jag ÄLSKAR mikroskop!!" Han: "Ja, jag också!" Känner mig lagom nördig xD 28 aug, 2014 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skolkamrat: "Vi har undersökt saker i mikroskop idag!" Jag: *helt exalterat* "Åh, jag ÄLSKAR mikroskop!!" Han: "Ja, jag också!" Känner mig lagom nördig xD Mikroskop äger!! Förra året fick jag studera celldelning i en lökrot, olika bakterier osv och det var hur roligt som helst! Känner verkligen att jag hittat var jag hör hemma - i labbet 28 aug, 2014 18:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skolkamrat: "Vi har undersökt saker i mikroskop idag!" Jag: *helt exalterat* "Åh, jag ÄLSKAR mikroskop!!" Han: "Ja, jag också!" Känner mig lagom nördig xD Mikroskop äger!! Förra året fick jag studera celldelning i en lökrot, olika bakterier osv och det var hur roligt som helst! Känner verkligen att jag hittat var jag hör hemma - i labbet Det låter jättekul! Jag kommer inte jobba i labb men jag hoppas ändå få tillfälle att titta i mikroskop under min utbildning (läser till medicinsk sekreterare och även om jag måst kommer jobba administrativt så pluggar vi väldigt mycket medicin, celler och sånt t ex) 28 aug, 2014 18:40 |
|
Borttagen
|
Rockbjörnen ♥33333
28 aug, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skolkamrat: "Vi har undersökt saker i mikroskop idag!" Jag: *helt exalterat* "Åh, jag ÄLSKAR mikroskop!!" Han: "Ja, jag också!" Känner mig lagom nördig xD Mikroskop äger!! Förra året fick jag studera celldelning i en lökrot, olika bakterier osv och det var hur roligt som helst! Känner verkligen att jag hittat var jag hör hemma - i labbet Det låter jättekul! Jag kommer inte jobba i labb men jag hoppas ändå få tillfälle att titta i mikroskop under min utbildning (läser till medicinsk sekreterare och även om jag måst kommer jobba administrativt så pluggar vi väldigt mycket medicin, celler och sånt t ex) Det visste jag ju! (läser mycket här på mugglis). Pluggar ni det så kommer ni säkert kolla på saker i mikroskop! Det behövs för förståelsen - och det är jättecoolt! 28 aug, 2014 18:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Okej lite tänkande nu!
Ingen katt har 2 svansar... 1 katt har 1 svans mera än ingen katt... Hur många svansar har en katt egentligen? Nån som vet? Haha, Matteläraren och hans matematik, bara hälften av typerna i min klass förstår den här Spoiler: Tryck här för att visa! 28 aug, 2014 18:48 |
|
Borttagen
|
Nu har jag sett alla säsongerna av Glee som är ute och säsong sex kommer ut hösten 2015.. :c
28 aug, 2014 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha snö. Jag med... 28 aug, 2014 19:19 |
|
ingetledigt
Elev |
Har säkert varit uppe förut men
![]() 28 aug, 2014 19:49 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Ööh vaaa?? Mattelektioner..? Okej lite tänkande nu! Ingen katt har 2 svansar... 1 katt har 1 svans mera än ingen katt... Hur många svansar har en katt egentligen? Nån som vet? Haha, Matteläraren och hans matematik, bara hälften av typerna i min klass förstår den här Spoiler: Tryck här för att visa! Kattmatematik låter bättre än andragradsfunktioner iallafall.. 28 aug, 2014 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen