Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17612 17613 17614 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skolkamrat: "Vi har undersökt saker i mikroskop idag!"
Jag: *helt exalterat* "Åh, jag ÄLSKAR mikroskop!!"
Han: "Ja, jag också!"

Känner mig lagom nördig xD

28 aug, 2014 18:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skolkamrat: "Vi har undersökt saker i mikroskop idag!"
Jag: *helt exalterat* "Åh, jag ÄLSKAR mikroskop!!"
Han: "Ja, jag också!"

Känner mig lagom nördig xD


Mikroskop äger!!
Förra året fick jag studera celldelning i en lökrot, olika bakterier osv och det var hur roligt som helst! Känner verkligen att jag hittat var jag hör hemma - i labbet

28 aug, 2014 18:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skolkamrat: "Vi har undersökt saker i mikroskop idag!"
Jag: *helt exalterat* "Åh, jag ÄLSKAR mikroskop!!"
Han: "Ja, jag också!"

Känner mig lagom nördig xD


Mikroskop äger!!
Förra året fick jag studera celldelning i en lökrot, olika bakterier osv och det var hur roligt som helst! Känner verkligen att jag hittat var jag hör hemma - i labbet


Det låter jättekul! Jag kommer inte jobba i labb men jag hoppas ändå få tillfälle att titta i mikroskop under min utbildning (läser till medicinsk sekreterare och även om jag måst kommer jobba administrativt så pluggar vi väldigt mycket medicin, celler och sånt t ex)

28 aug, 2014 18:40

Borttagen

Avatar


Rockbjörnen ♥33333

28 aug, 2014 18:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skolkamrat: "Vi har undersökt saker i mikroskop idag!"
Jag: *helt exalterat* "Åh, jag ÄLSKAR mikroskop!!"
Han: "Ja, jag också!"

Känner mig lagom nördig xD


Mikroskop äger!!
Förra året fick jag studera celldelning i en lökrot, olika bakterier osv och det var hur roligt som helst! Känner verkligen att jag hittat var jag hör hemma - i labbet


Det låter jättekul! Jag kommer inte jobba i labb men jag hoppas ändå få tillfälle att titta i mikroskop under min utbildning (läser till medicinsk sekreterare och även om jag måst kommer jobba administrativt så pluggar vi väldigt mycket medicin, celler och sånt t ex)


Det visste jag ju! (läser mycket här på mugglis). Pluggar ni det så kommer ni säkert kolla på saker i mikroskop! Det behövs för förståelsen - och det är jättecoolt!

28 aug, 2014 18:42

Hedwig96
Elev

Avatar


Okej lite tänkande nu!

Ingen katt har 2 svansar...
1 katt har 1 svans mera än ingen katt...


Hur många svansar har en katt egentligen? Nån som vet?

Haha, Matteläraren och hans matematik, bara hälften av typerna i min klass förstår den här
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag försökte i an kvart förklara för en kompis, men hon såg ut som ett frågetecken

28 aug, 2014 18:48

Borttagen

Avatar


Nu har jag sett alla säsongerna av Glee som är ute och säsong sex kommer ut hösten 2015.. :c

28 aug, 2014 19:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill ha snö.


Jag med...

28 aug, 2014 19:19

ingetledigt
Elev

Avatar

+1


Har säkert varit uppe förut men






28 aug, 2014 19:49

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Okej lite tänkande nu!

Ingen katt har 2 svansar...
1 katt har 1 svans mera än ingen katt...


Hur många svansar har en katt egentligen? Nån som vet?

Haha, Matteläraren och hans matematik, bara hälften av typerna i min klass förstår den här
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag försökte i an kvart förklara för en kompis, men hon såg ut som ett frågetecken
Ööh vaaa?? Mattelektioner..? Haha, att en katt har en svans mer än ingen katt alls är logiskt antar jag. MEN min katt blev påkörd och fick operera bort katten och hon är fortfarande en katt!
Kattmatematik låter bättre än andragradsfunktioner iallafall..

28 aug, 2014 20:00

1 2 3 ... 17612 17613 17614 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.