@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Hedwig96: Vilken dum ny regel skolan kom på, att nu får även de som är under 18 år sjukanmäls sig själv. Förut har ens föräldrar hamnat göra det om man var underårig.. Så idag hamnade jag ringa själv, de var läskigt.. usch Och nu har min feber gått över så jag tänker gå till skolan imorgon, annars måste jag ringa kolhälsovårdaren för att få sjukintyg, okej de är inte den enda anledningen. Jag vill gå till skolan!! Tråkigt att du är sjuk, men skönt att febern gått ner BTW! Så himla härligt att höra att fler än jag gillar att gå till skolan xD Jag går visserligen inte i skolan längre, tog studenten för två år sedan, men jag studerar engelska som fristående kurs för tillfället vilket är galet svårt att göra själv hemma men sjukt jäkla roligt samtidigt Ja, jag for till skolan idag, och jag känner mej helt frisk, kan knappt förstå att jag hade feber igår. Jag har varken hostat eller haft snuva idag heller, lärarna måste tro att jag skolkade igår. haha. Nå nä, men jag gillar också skolan, går sista året nu på en yrkesskola, så jo...jag vill inte sluuta skolan, tiden går så snabbt 28 aug, 2014 16:59 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha snö.
28 aug, 2014 17:22 |
|
potterflicka
Elev |
Kom just att tänka på något min pappas fru berättat;
När hennes barn var små och de bodde på landet hade de en kanin som hette Svarten. Dessutom fanns det får, men baggen fick alltid vara ensam för att han inte skulle börja para sig för tidigt med alla tackor. Så Svarten brukade hålla honom sällskap och de låg och gosade bredvid varandra och de blev riktigt goda vänner! Olyckligtvis hoppade Svarten en dag ut ur sin bur helt plötsligt och bröt nacken. Stackarn. 28 aug, 2014 17:24 |
|
Fellrendión
Elev |
28 aug, 2014 17:29 |
|
Atira
Elev |
28 aug, 2014 17:35 |
|
Borttagen
|
Ja. 28 aug, 2014 17:37 |
|
LIA15
Elev |
Det här är vad som händer när jag blir uttråkad...
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408281139015592&a=1& 28 aug, 2014 17:52 |
|
Borttagen
|
Haft en jättetrevlig eftermiddag med mina kursare! Så himla snälla och roliga tjejer! Är glad att jag vågade gå!
28 aug, 2014 17:53 |
|
Genny1
Elev |
Skrivet av Genny1: Skrivet av Borttagen: jag har gjort ett quiz om mig själv xp http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. Feeling duktig! 71 procent ooh wow bättre en vissa av mina klasskompisar Visst är jag bra?
28 aug, 2014 17:54 |
|
Borttagen
|
Jag tror att A gav mig en komplimang idag :O Vad jag kan minnas så var det andra gången på alla år (typ 6) jag känt honom.
Och N traumatiserade mig för livet på idrotten : ((((( (nä jk men det var inte kul) För övrigt så tror jag att detta år kan bli ganska kul!!! 28 aug, 2014 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen