@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Gud vad jag älskar denna reklam ♥
(Inte för man vet hur mycket valfrihet de hade, men, men.) Bara älskar monstertröjan med dragkedja på magen och fjäll på huvan c: Vill också ha!!!! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 aug, 2014 21:31 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag VILL köpa en peruk! Men kan inte bestämma mig för vilken av dessa två jag ska beställa D: Jag har den där lila! Eller i alla fall en väldigt väldigt lik. Den är underbar! ♥ ![]()
27 aug, 2014 21:31 |
|
Borttagen
|
man kan nog säga båda xD
27 aug, 2014 21:32 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag VILL köpa en peruk! Men kan inte bestämma mig för vilken av dessa två jag ska beställa D: Jag gillar den mörkare av dem
27 aug, 2014 21:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag gillar den rosa Jag VILL köpa en peruk! Men kan inte bestämma mig för vilken av dessa två jag ska beställa D: Är jag blind? O.O Båda är väl lila? den ena ljuslila och den andra mörklila? Jag gillar den ljuslila haha beror nog på vad man tycker 27 aug, 2014 21:48 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag gillar den rosa Jag VILL köpa en peruk! Men kan inte bestämma mig för vilken av dessa två jag ska beställa D: Är jag blind? O.O Båda är väl lila? den ena ljuslila och den andra mörklila? Jag gillar den ljuslila haha beror nog på vad man tycker Ja det tycker jag att du ska göra om du också gillar den ![]()
27 aug, 2014 21:49 |
|
Klaestron
Elev |
27 aug, 2014 21:55 |
|
themarauder
Lärare |
Någon med tips på hur man ska lukta gott när inte ekonomin längre räcker till en ny:
![]() Har varit min "signaturdoft" ett tag, så känns lite konstigt utan den haha. I värsta fall får jag väl snåla ihop till en liten flaska =) =) - just like themarauder 27 aug, 2014 21:59 |
|
Klaestron
Elev |
27 aug, 2014 22:05 |
|
Borttagen
|
Imorgon ska jag fika med några framtida kursare och på kvällen kommer min älskade hit. Vi kan inte vara ifrån varandra.
27 aug, 2014 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen