@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har gjort ett quiz om mig själv xp http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. 57% Your Friend says: "Du känner inte mig bra, men jag låter dig leva för jag är så snäll." Känner mig cool i att få över hälften med bara gissningar (Förutom på elevhem "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 aug, 2014 21:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Vilken dum ny regel skolan kom på, att nu får även de som är under 18 år sjukanmäls sig själv. Förut har ens föräldrar hamnat göra det om man var underårig..
Så idag hamnade jag ringa själv, de var läskigt.. usch Och nu har min feber gått över så jag tänker gå till skolan imorgon, annars måste jag ringa kolhälsovårdaren för att få sjukintyg, okej de är inte den enda anledningen. Jag vill gå till skolan!! 27 aug, 2014 21:02 |
|
Klaestron
Elev |
27 aug, 2014 21:14 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Vilken dum ny regel skolan kom på, att nu får även de som är under 18 år sjukanmäls sig själv. Förut har ens föräldrar hamnat göra det om man var underårig.. Så idag hamnade jag ringa själv, de var läskigt.. usch Och nu har min feber gått över så jag tänker gå till skolan imorgon, annars måste jag ringa kolhälsovårdaren för att få sjukintyg, okej de är inte den enda anledningen. Jag vill gå till skolan!! Tråkigt att du är sjuk, men skönt att febern gått ner BTW! Så himla härligt att höra att fler än jag gillar att gå till skolan xD Jag går visserligen inte i skolan längre, tog studenten för två år sedan, men jag studerar engelska som fristående kurs för tillfället vilket är galet svårt att göra själv hemma men sjukt jäkla roligt samtidigt ![]()
27 aug, 2014 21:23 |
|
Frivolt
Elev |
27 aug, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag gillar den rosa Jag VILL köpa en peruk! Men kan inte bestämma mig för vilken av dessa två jag ska beställa D: 27 aug, 2014 21:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag gillar den rosa Jag VILL köpa en peruk! Men kan inte bestämma mig för vilken av dessa två jag ska beställa D: Jaa, jag med xD Men gillar den andra också xD Gash! svårt 27 aug, 2014 21:26 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag gillar den rosa Jag VILL köpa en peruk! Men kan inte bestämma mig för vilken av dessa två jag ska beställa D: Är jag blind? O.O Båda är väl lila? den ena ljuslila och den andra mörklila? Jag gillar den ljuslila ![]()
27 aug, 2014 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: gjorde det och fick 57% lol jag har gjort ett quiz om mig själv xp http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. hahah det är ju bättre än 0 ^^ Skrivet av Genny1: Skrivet av Borttagen: jag har gjort ett quiz om mig själv xp http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. Feeling duktig! 71 procent ooh wow bättre en vissa av mina klasskompisar Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: jag har gjort ett quiz om mig själv xp http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. 57% Your Friend says: "Du känner inte mig bra, men jag låter dig leva för jag är så snäll." Känner mig cool i att få över hälften med bara gissningar (Förutom på elevhem du är rätt cool också 8D 27 aug, 2014 21:28 |
|
Ginny00
Elev |
Så stolt att jag överlevde skolan idag.
Sedan kommer morgondagen och bara LOOOOL skola till 16, Lacrosse på idrotten, NU BLEV DU GLAD VA (nej 27 aug, 2014 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen