@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: För att mamma läste någonstans att det kan börja brinna då??? IdkSkrivet av Borttagen: alltså min iPad måste vara fulladdad imorgon och det är den långt ifrån nu och jag får inte ladda den på natten för mamma help meee D: Varför får du inte laddad en på natten??? 27 aug, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
jag har gjort ett quiz om mig själv xp
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. 27 aug, 2014 20:42 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: För att mamma läste någonstans att det kan börja brinna då??? Idk Skrivet av Borttagen: alltså min iPad måste vara fulladdad imorgon och det är den långt ifrån nu och jag får inte ladda den på natten för mamma help meee D: Varför får du inte laddad en på natten??? Det ska vara dom gamla laddarna som kan brinna 27 aug, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: gjorde det och fick 57% loljag har gjort ett quiz om mig själv xp http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. 27 aug, 2014 20:44 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: För att mamma läste någonstans att det kan börja brinna då??? Idk Skrivet av Borttagen: alltså min iPad måste vara fulladdad imorgon och det är den långt ifrån nu och jag får inte ladda den på natten för mamma help meee D: Varför får du inte laddad en på natten??? Det ska vara dom gamla laddarna som kan brinna Det var ju för flera år sedan, vem idag laddar inte sina elektronikprylar på natten? Brandrisken är lika stor på natten som på dagen och brandrisken är idag så himla minimal att den knappt existerar. (Mamma är elektriker, varit det i över 25 år) ![]()
27 aug, 2014 20:45 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: För att mamma läste någonstans att det kan börja brinna då??? Idk Skrivet av Borttagen: alltså min iPad måste vara fulladdad imorgon och det är den långt ifrån nu och jag får inte ladda den på natten för mamma help meee D: Varför får du inte laddad en på natten??? Det ska vara dom gamla laddarna som kan brinna Det var ju för flera år sedan, vem idag laddar inte sina elektronikprylar på natten? Brandrisken är lika stor på natten som på dagen och brandrisken är idag så himla minimal att den knappt existerar. (Mamma är elektriker, varit det i över 25 år) Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: För att mamma läste någonstans att det kan börja brinna då??? Idk Skrivet av Borttagen: alltså min iPad måste vara fulladdad imorgon och det är den långt ifrån nu och jag får inte ladda den på natten för mamma help meee D: Varför får du inte laddad en på natten??? Det ska vara dom gamla laddarna som kan brinna Det var ju för flera år sedan, vem idag laddar inte sina elektronikprylar på natten? Brandrisken är lika stor på natten som på dagen och brandrisken är idag så himla minimal att den knappt existerar. (Mamma är elektriker, varit det i över 25 år) Bara för det ska jag ladda min telefon inatt.. 27 aug, 2014 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Jo, jag ser inga risker med det ... men alltså mamma blir alltid arg på mig såååå ... ._.Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: För att mamma läste någonstans att det kan börja brinna då??? Idk Skrivet av Borttagen: alltså min iPad måste vara fulladdad imorgon och det är den långt ifrån nu och jag får inte ladda den på natten för mamma help meee D: Varför får du inte laddad en på natten??? Det ska vara dom gamla laddarna som kan brinna Det var ju för flera år sedan, vem idag laddar inte sina elektronikprylar på natten? Brandrisken är lika stor på natten som på dagen och brandrisken är idag så himla minimal att den knappt existerar. (Mamma är elektriker, varit det i över 25 år) 27 aug, 2014 20:48 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Jo, jag ser inga risker med det ... men alltså mamma blir alltid arg på mig såååå ... ._. Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: För att mamma läste någonstans att det kan börja brinna då??? Idk Skrivet av Borttagen: alltså min iPad måste vara fulladdad imorgon och det är den långt ifrån nu och jag får inte ladda den på natten för mamma help meee D: Varför får du inte laddad en på natten??? Det ska vara dom gamla laddarna som kan brinna Det var ju för flera år sedan, vem idag laddar inte sina elektronikprylar på natten? Brandrisken är lika stor på natten som på dagen och brandrisken är idag så himla minimal att den knappt existerar. (Mamma är elektriker, varit det i över 25 år) Men ladda den någonstans där det inte syns då? Du har väl vägguttag nära sängen så du kan lägga den under sängen eller något? Brandrisken finns inte typ. Det enda man kan tänka på är att laddaren inte är täckt med något så att den blir onödigt varm... ![]()
27 aug, 2014 20:51 |
|
Genny1
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har gjort ett quiz om mig själv xp http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1408271343084438&a=1& jag gjorde det mest för att testa mina irl kompisar som känner mig väldigt bra, men om ni vill får ni gärna göra det. men ja, om man inte känner mig så kan de vara svårt. Feeling duktig! 71 procent
27 aug, 2014 20:55 |
|
Borttagen
|
Alltså jag orkar inte. Fick världens migrän out of nowhere för tre timmar sen. Efter två alvedon och 1½ timmar sömn för att bota den så är den fortfarande kvar. Lika stark som förut. Så nu tänker jag mest fuck it. Vill den inte gå över så får jag väl wing it med den där. Trots att jag typ mår illa och allt möjligt
27 aug, 2014 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen