@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Same!Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Varför vill alla växa upp så fort? >.< Jag vet inte, för att de inte vet hur det är att vara vuxen D: Jag vill däremot tvärtom, växa ner D: Såg den här quoten och bara blickade tillbaka i mitt liv och nästan slog mig själv. WHAT IS HAPPENING? Alla vill vara stora, och ha ansvar och veta allt vuxenstuff och jag bara står där och försöker att backa, haha :c Alltså, jag vet inte riktigt varför, men jag vill vara äldre, haha. Känner mig liksom äldre än jag egentligen är och det känns alltid som att folk ser ner på en och typ inte tror att man kan ta något eget ansvar bara för att man är yngre typ. Heh 27 aug, 2014 20:03 |
|
stellaa
Elev |
27 aug, 2014 20:18 |
|
Klaestron
Elev |
27 aug, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av stellaa: Visst är det underbart? ok har lyssnat på 5SOS album om och om igen minst 100 ggr bara de senaste två dagarna lololol 27 aug, 2014 20:20 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av lumos1: Alltså, jag vet inte riktigt varför, men jag vill vara äldre, haha. Känner mig liksom äldre än jag egentligen är och det känns alltid som att folk ser ner på en och typ inte tror att man kan ta något eget ansvar bara för att man är yngre typ. Heh Fördelar med att vara liten: Man får göra roliga saker som att leka (seriöst, jag är bland de få som fortfarande tycker att kurragömma och sånt är roligt). Skolan är lättare när man är yngre. Man får plats i ett skåp (Och ja det betyder mycket för mig att kunna gömma mig i ett skåp). Man behöver inte ta lika mycket ansvar och klara av allting hela tiden. Nackdelar: Man tas inte på allvar. Man får knappt ha en åsikt utan att folk ska säga "du kommer ändra dig när du är äldre". Ja, negativt och positivt finns det med allting, men jag skulle helst inte vilja växa alls. 11, 12 eller 13 räcker för mig. Jag vill inte bli vuxen men jag vill fortfarande kunna ta saker på allvar. Jag tycker själv att jag är en person som kan vara det jag känner för för stunden så jag har inget behov av att växa upp eller något sånt.
27 aug, 2014 20:26
Detta inlägg ändrades senast 2014-08-27 kl. 20:28
|
|
Nordanhym
Elev |
Inte hemma... Saknar min dator...
Jag tyckte att MIN dator var SEG men asså... Aa, den här tar ju priset! Sitter hundvakt åt en kompis och lånar hans dator, den är så seg att jag knappt kan vara inne på mugglis och kan ju bara fett glömma att jag ska kunna skriva på mina FF's för datorn orkar knappt starta upp Openoffice... -.-' Ja jisses.... IRRITATIONS MOMENT - STÖRNINGS OBJEKT - AGGRESSIONS DRIVANDE ![]()
27 aug, 2014 20:26 |
|
Borttagen
|
alltså min iPad måste vara fulladdad imorgon och det är den långt ifrån nu och jag får inte ladda den på natten för mamma help meee D:
27 aug, 2014 20:34 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: Visst är det underbart? ok har lyssnat på 5SOS album om och om igen minst 100 ggr bara de senaste två dagarna lololol jaa omg ♥3 ![]() 27 aug, 2014 20:36 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså min iPad måste vara fulladdad imorgon och det är den långt ifrån nu och jag får inte ladda den på natten för mamma help meee D: Varför får du inte laddad en på natten??? ![]()
27 aug, 2014 20:40 |
|
Fellrendión
Elev |
27 aug, 2014 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen