@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
alltså kolla hur gullig Omar är (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ 27 aug, 2014 19:24 |
|
Hedwig96
Elev |
Nån som känner till en trollformel mot förkylning? Skulle behövas..
27 aug, 2014 19:29 |
|
Zendaya
Elev |
Avada Kedavra
Nu känner du iaf inte att du mår dåligt. Varsågod. ♥ 27 aug, 2014 19:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Nja, saken är den att jag vill fara till skolan imorgon. Och då går de inte riktigt.. kanske 27 aug, 2014 19:55 |
|
Fellrendión
Elev |
HAR LETAT EFTER DENNA SKIIIIIIIIIIIIIIIITLÄNGE! ÄNTLIGEN!
ÖNSKAR ATT JAG KUNDE GÖRA NÅGON SÅN VIDEO NÄR JAG COSPLAYAR I FRAMTIDEN. . .
27 aug, 2014 19:57 |
|
Borttagen
|
Vilken av dessa ska jag ge min bästa kompis i födelsedagspresent?
denna, denna eller denna? ~ Fellrendión: SER JAG RÄTT? OH MY GOD 27 aug, 2014 19:58
Detta inlägg ändrades senast 2014-08-27 kl. 20:02
|
|
Borttagen
|
27 aug, 2014 19:59 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Varför vill alla växa upp så fort? >.< Jag vet inte, för att de inte vet hur det är att vara vuxen D: Jag vill däremot tvärtom, växa ner D: Såg den här quoten och bara blickade tillbaka i mitt liv och nästan slog mig själv. WHAT IS HAPPENING? Alla vill vara stora, och ha ansvar och veta allt vuxenstuff och jag bara står där och försöker att backa, haha :c Alltså, jag vet inte riktigt varför, men jag vill vara äldre, haha. Känner mig liksom äldre än jag egentligen är och det känns alltid som att folk ser ner på en och typ inte tror att man kan ta något eget ansvar bara för att man är yngre typ. Heh ;;
27 aug, 2014 20:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilken av dessa ska jag ge min bästa kompis i födelsedagspresent? denna, denna eller denna? Den andra, älskar den målningen och landskapet :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 aug, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: omg vad coola! : DDDDDDVilken av dessa ska jag ge min bästa kompis i födelsedagspresent? denna, denna eller denna? Men jag tycker sista c: Okej c: Tack! Vildvittra Ja, den är fin. 27 aug, 2014 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen