@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
27 aug, 2014 18:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Varför vill alla växa upp så fort? >.< Jag vet inte, för att de inte vet hur det är att vara vuxen D: Jag vill däremot tvärtom, växa ner D: 27 aug, 2014 18:33 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Varför vill alla växa upp så fort? >.< Jag vet inte, för att de inte vet hur det är att vara vuxen D: Jag vill däremot tvärtom, växa ner D: Såg den här quoten och bara blickade tillbaka i mitt liv och nästan slog mig själv. WHAT IS HAPPENING? Alla vill vara stora, och ha ansvar och veta allt vuxenstuff och jag bara står där och försöker att backa, haha :c
27 aug, 2014 18:36 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kim Potter: Varför vill alla växa upp så fort? >.< Jag vet inte, för att de inte vet hur det är att vara vuxen D: Jag vill däremot tvärtom, växa ner D: Jag joinar dig frivolt, jag vill inte vara i min ålder eftersom alla är så dryga. Jag vill inte vara äldre för då får man massa ansvar som jag blir trött bara av att tänka på. Runt 5-6 år skulle vara awesome. Bara kunna sitta och pyssla med lego timme efter timme och det största problemet i världen skulle vara att ens barbie var försvunnen. I miss it so bad 27 aug, 2014 18:39 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag vill växa upp eftersom att vara ung begränsar mina val otroligt mycket, och folk tror att jag knappt ens kan tänka själv. Jag är extremt introvert och på grund av detta är jag extremt less på min familj, och skulle vilja bo ensam någonstans, men det är omöjligt.
Jag vill bli vuxen eftersom det känns som om jag är i kedjor. Men detta är jag förmodligen ensam med. Har ingen aning om varför vanliga personer vill bli vuxna.
27 aug, 2014 18:44 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Frivolt Eller hur xD Katten bara: "Är du dum i huvudet eller? xD Klaestron Haha xD Det var konstigt. Förstår det, kan du inte ha något annat då? Eller någon sorts katt? I dunno, jag har träffat en bondkatt jag tålde så chanserna finns att jag hittar någon för mig
27 aug, 2014 18:46 |
|
Borttagen
|
Blev lite chokad när jag såg att jag nu, om nio inlägg, kommer att vara Master of Death! Åh vad snabbt tiden går! Tycker att de inlägg jag skrev mitt första år här är väldigt patetiska cx hehe
27 aug, 2014 18:52 |
|
Borttagen
|
Perries solo i "About the Boy" ...
27 aug, 2014 18:54 |
|
trolltand
Elev |
Jag vill ha min gitarr som ligger 60 mil bort och som jag inte har rört på över tio år. Men nu vill jag ha den!!!
Är även sugen på smörpopcorn. It's gonna be fun on a bun - in space!
27 aug, 2014 18:56 |
|
Beben
Elev |
27 aug, 2014 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen