@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Frivolt och alla andra kattastrofer, kattfantaster och Katla älskare Lär er tala kattiska c: HAHAHHAHAHAHAHHAHA OMG xD Känner igen mig xD Älskar katten, den riktiga alltså xD xD Typ hela tiden ba. wtf are they dooin? O_o Wieerdoooos! xD 27 aug, 2014 18:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av LIA15: Jag bakade just KPs recept med en typ kladdkaka i en mugg, i mikron. Det var såå gooooott, med ett glas mjölk. ♥ Åhhh, ge mig receptet!! :3 Magisk mikrokaka 1 portion Tid: Cirka 10 minuter. Tillbehör: En stor mugg. Du behöver: 3 matskedar mjöl 2 matskedar socker 1,5 matsked kakaopulver 0,25 tesked bakpulver 1 nypa salt 3 matskedar mjölk 1,5 matsked olja 1 matsked jordnötssmör eller 2 rutor choklad Gör såhär: Blanda allting noga, inga klumpar. Ha den 70 sek i mikron, på högsta effekt. I 'Gör såhär'-grejen tog jag bara med det viktiga. :3 Hur vispade du ihop chokladrutorna? Hackade du dem eller la du dem bara på så de fick smälta? *Ska prova det nu.* "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 aug, 2014 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Vi har risbollar JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ CHOKLADBOLLAR ATT JAG VILL GRÅTA. det måste inte ens vara chokladbollar. bara något gott. vad som helst. uhh åh tack 27 aug, 2014 18:13 |
|
Klaestron
Elev |
Well typ alla i min familj har katter ändå! Tål dem olika mycket så det är lite intressant. Men vill mer än gärna ha en katt
27 aug, 2014 18:15 |
|
Solkatten
Elev |
27 aug, 2014 18:16 |
|
Vildvittra
Elev |
Frivolt
Eller hur xD Katten bara: "Är du dum i huvudet eller? xD Klaestron Haha xD Det var konstigt. Förstår det, kan du inte ha något annat då? Eller någon sorts katt? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 aug, 2014 18:19 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av LIA15: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av LIA15: Jag bakade just KPs recept med en typ kladdkaka i en mugg, i mikron. Det var såå gooooott, med ett glas mjölk. ♥ Åhhh, ge mig receptet!! :3 Magisk mikrokaka 1 portion Tid: Cirka 10 minuter. Tillbehör: En stor mugg. Du behöver: 3 matskedar mjöl 2 matskedar socker 1,5 matsked kakaopulver 0,25 tesked bakpulver 1 nypa salt 3 matskedar mjölk 1,5 matsked olja 1 matsked jordnötssmör eller 2 rutor choklad Gör såhär: Blanda allting noga, inga klumpar. Ha den 70 sek i mikron, på högsta effekt. I 'Gör såhär'-grejen tog jag bara med det viktiga. :3 Hur vispade du ihop chokladrutorna? Hackade du dem eller la du dem bara på så de fick smälta? *Ska prova det nu.* Åh, dem smälte jag innan, glömde visst att säga det. 27 aug, 2014 18:20 |
|
Kim Potter
Elev |
27 aug, 2014 18:22 |
|
Solkatten
Elev |
Vad hände med "det är insidan som räknas"? Allt handlar om utseendet nuförtiden.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2014 18:23 |
|
Bullen1
Elev |
27 aug, 2014 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen