@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av LIA15: Jag bakade just KPs recept med en typ kladdkaka i en mugg, i mikron. Det var såå gooooott, med ett glas mjölk. ♥ Åhhh, ge mig receptet!! :3 ![]()
27 aug, 2014 17:47 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Och på nästa vecka på Tisdag börjar jag 9 och slutar 2 Och på fredag börjar jag 9 och slutar 1 27 aug, 2014 17:49 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av LIA15: Jag bakade just KPs recept med en typ kladdkaka i en mugg, i mikron. Det var såå gooooott, med ett glas mjölk. ♥ Åhhh, ge mig receptet!! :3 Magisk mikrokaka 1 portion Tid: Cirka 10 minuter. Tillbehör: En stor mugg. Du behöver: 3 matskedar mjöl 2 matskedar socker 1,5 matsked kakaopulver 0,25 tesked bakpulver 1 nypa salt 3 matskedar mjölk 1,5 matsked olja 1 matsked jordnötssmör eller 2 rutor choklad Gör såhär: Blanda allting noga, inga klumpar. Ha den 70 sek i mikron, på högsta effekt. I 'Gör såhär'-grejen tog jag bara med det viktiga. :3 27 aug, 2014 17:55 |
|
Borttagen
|
"Yohios visual kei-band" eller vad fan det nu stod
alltså herregud yohio var inte ens en av dem som bildade seremedy?????? 27 aug, 2014 17:56 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 aug, 2014 17:57 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Frivolt och alla andra kattastrofer, kattfantaster och Katla älskare Lär er tala kattiska c: Hahaha åh, nu önskar jag att jag tålde katter ännu mer!
27 aug, 2014 17:58 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 aug, 2014 18:00 |
|
Beben
Elev |
27 aug, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ CHOKLADBOLLAR ATT JAG VILL GRÅTA.
det måste inte ens vara chokladbollar. bara något gott. vad som helst. uhh 27 aug, 2014 18:05 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi har risbollar JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ CHOKLADBOLLAR ATT JAG VILL GRÅTA. det måste inte ens vara chokladbollar. bara något gott. vad som helst. uhh 27 aug, 2014 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen