@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
27 aug, 2014 15:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: ELAK!!Min syster hade gått hem, SÅ JAG SATT UTE I 1 TIMMA I ONÖDAN??!! 27 aug, 2014 15:18 |
|
Majaluna
Elev |
27 aug, 2014 15:25 |
|
Frivolt
Elev |
Haha duktigt -------------- Åh, vet inte om jag ska börja se en ny serie eller inte D: Vill men samtidigt vill inte xD 27 aug, 2014 15:25 |
|
trolltand
Elev |
Klaestron - måste bara fråga om vart du bor? Om du vill avslöja, så klart.
It's gonna be fun on a bun - in space!
27 aug, 2014 16:09 |
|
Klaestron
Elev |
27 aug, 2014 16:10 |
|
Frivolt
Elev |
Fick trist nog hem SD:s valreklam idag....Roligt att de skriver Stor RISK att hålla med dem! xD Snälla, hur tänkte de där? xD Eller justja, SD:are tänker ju inte alls!
(Kan ju säga att jag inte ens öppnade brevet för att se va det stod, ville ju inte RISKERA att hålla med dem ![]() 27 aug, 2014 16:11 |
|
trolltand
Elev |
Okej, jag var bara nyfiken! -skriva upp information i min hemliga intresseklubben antecknar-anteckningsblock- Om du undrar så bor jag i Gävle. x) It's gonna be fun on a bun - in space!
27 aug, 2014 16:13 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av trolltand: Okej, jag var bara nyfiken! -skriva upp information i min hemliga intresseklubben antecknar-anteckningsblock- Om du undrar så bor jag i Gävle. x) Haha jaså, alla verkar bo så mycket mer norr ut än jag gör D: Vet inte om du behöver skriva upp infon dock
27 aug, 2014 16:17 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av trolltand: Okej, jag var bara nyfiken! -skriva upp information i min hemliga intresseklubben antecknar-anteckningsblock- Om du undrar så bor jag i Gävle. x) Haha jaså, alla verkar bo så mycket mer norr ut än jag gör D: Vet inte om du behöver skriva upp infon dock Jag tycker att jag bor jättelångt söderut. :O Men jag kommer ifrån Umeå så det är väl därför... Jag måste ju fylla min anteckningsbok med någonting! It's gonna be fun on a bun - in space!
27 aug, 2014 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen