Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
19 okt, 2012 17:43 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Omg, I need someone like nu.. like really.. uggla någon? Har det hänt något?? :O
19 okt, 2012 17:58 |
|
Kedjebrev
Elev |
Varför finns det ingen fin pojke med lockigt hår, med fin musiksmak eller som tycker om att läsa, som kan bli kär i mig?
http://Kaosregn.blogg.se
20 okt, 2012 16:26 |
|
whirlwinds
Elev |
lol kul att vi hade pratat om att träffas idag och kul att han inte har hört av sig om typ hur/var/när vi ska träffas och kul att jag efter två timmars panikande till sist vågade skicka iväg ett sms själv och kul att det var ca två timmar sedan jag skickade det och kul att han inte har svarat än. kul. SKITKUL. kommer väl inte bli av och så får jag spendera kvällen ensam hemma med katten istället wohoooo
edit: lol yeah who whould even fall in love with me det här suger vill gråta för att jag känner mig så ensam men jag förstår ju för VARFÖR SKULLE HAN ENS VILJA VARA MED MIG?
20 okt, 2012 16:36 |
|
Tuggrus
Elev |
Tror inte jag behöver den här tråden.. eller jo.. eller kanske inte.. eller.. OMG JAG VET INTE.. so confused right now and I dunno what to do.
MUMS! 24 okt, 2012 18:09 |
|
Freja
Elev |
Everything is Dramione and nothing hurts. 24 okt, 2012 18:11 |
|
Tuggrus
Elev |
Freja: Hej har jag sagt att han, jag och J (lol ber att du vet vem J är nu) ska hänga i morrn me? :3
MUMS! 24 okt, 2012 18:13 |
|
Freja
Elev |
Tuggrus, nope vem är J????
Driver, jag är inte helt mentally retarded... Men det är skitbra, var det ni tre eller din hjärna som gjorde upp den dealen? Everything is Dramione and nothing hurts. 24 okt, 2012 18:15 |
|
Tuggrus
Elev |
Freja: Dog lite när du inte fattade.. hahahahah
Vi tre (surprise, surprise) vi ska köpa munkar.. igen.. MUMS! 24 okt, 2012 18:16 |
|
Freja
Elev |
Tuggrus, sounds great
Everything is Dramione and nothing hurts. 24 okt, 2012 18:17 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen