Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När börjar Julkalendern hahaha
![]() 17 dec, 2011 08:11 |
|
Borttagen
|
"What the fuck?"
17 dec, 2011 10:43 |
|
Borttagen
|
"Mmm..."
17 dec, 2011 10:54 |
|
Carneol
Elev |
"Nej sa jag"
17 dec, 2011 11:08 |
|
Boba
Elev |
"Mamma, kan jag få använda datorn?"
17 dec, 2011 11:21 |
|
Borttagen
|
"Vad folken säger"
17 dec, 2011 11:31 |
|
Borttagen
|
"Dt är så taskigt!"
17 dec, 2011 11:40 |
|
Boba
Elev |
"Wohooo! Snö!"
17 dec, 2011 11:43 |
|
vevve_puff
Elev |
"nej titta inte"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 17 dec, 2011 14:43 |
|
Weasley
Elev |
Jag vet inte
17 dec, 2011 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen