Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 okt, 2011 21:31 |
|
Somnium
Elev |
9 okt, 2011 21:31 |
|
Borttagen
|
Vill ha hans kärlek... Tänk att känslor som man hade för 4 år sen kan vakna till liv igen, han dumpade ju ifs mig men ändå..
Pratar med honom på fb nu, har inte pratat med honom på typ 3 år. Känns som om jag bara tråkar ut honom... Han kommer aldrig vilja ha mig 9 okt, 2011 21:37 |
|
kinshaw
Elev |
9 okt, 2011 21:38 |
|
Amandan
Elev |
9 okt, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Men det var ju 4 år sen, och han dumpade mig... Vågar inte tro
9 okt, 2011 21:46 |
|
Somnium
Elev |
Vill ha vänner som inte sviker.
Vill ha den där personen som finns i mina tankar hela tiden. Men där kan jag inte ens hoppas. Vill komma ut från mitt mörka rum och börja leva ett liv med ljus istället för mörker. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
9 okt, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Somnium: Vill ha vänner som inte sviker. Vill ha den där personen som finns i mina tankar hela tiden. Men där kan jag inte ens hoppas. Vill komma ut från mitt mörka rum och börja leva ett liv med ljus istället för mörker. This. You can always talk to me ♥ 9 okt, 2011 22:12 |
|
IamAK
Elev |
just nu vill jag ha mer tid.
9 okt, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men det var ju 4 år sen, och han dumpade mig... Vågar inte tro Just go for it, girl! If it's meant to happen, it will happen! 9 okt, 2011 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen