Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: "Nej, jag har svårt för Harry Potter. Det är en så mörk story. Mörk och deprimerande." Hahahahahahahahaha xD VAAAA??!!! I don't get people. Hon ba "ja, alltså dom första två är lite roliga och sådär men sen.. SEN blir det så mörkt och usch.." O_o 19 jan, 2016 20:00 |
|
Alvenia
Elev |
detta sa min kompis M efter vi hade en väldigt bra diskussion om att vilja komma tillbaka till skolan från att ha varit sjuk i en vecka:
Hahahaha man ba "nähä.. Men det är ju nu jag vill va sjuk.." Men då kommer livet där och bara lixom "nähä du! Du ska allt till skolan när allt du hatar händer men när det är roligt så kommer du att vara sjuk" 21 jan, 2016 00:05 |
|
Parva Fortemque
Elev |
"Dö"Av min underbara råtta Bella som faktiskt är döpt efter Bellatrix Lestrange... x)
Nejmen allvarligt... När hon pep så lät det som hon sa dö... xD www.kulturforeningennimbus.com 26 jan, 2016 11:44 |
|
Borttagen
|
"De som bor i Norge, bor i Norge. De är inte logiskt" - Kompis
27 jan, 2016 16:10 |
|
Kola
Elev |
"Why no one sell BEANS poeple know I need fUcking bEAns" - Alice klockan 3 på natten, hay day is intense.
"Det är en hund... Nej en katt" - Kompis om en bild på snapchat "Det var för fan en leopard" - Jag "OMFG åh nej jag åker ner- jag dog" - besviken kompis spelar spel "Jag brukar somna klockan 22, vad är klockan?" - Alice "23" - Jag Jag och min kompis gick ifrån lektionen och vi stöter på några andra från min klass som också gick ifrån. "Vad gör vi ens på lektionen?" - klasskompis Jag och mina vänner gick runt i skolan men sen vill en av de prata privat med mig. "Kom" - Kompis 1 "Vad ska ni göra?" - Kompis 2 "PRIVAT ÖVERFÖRNING" - Kompis 1 that's all I got to say 29 jan, 2016 23:00 |
|
Borttagen
|
(det här var iofs för ett par dagar sedan men ändå)
jag och i äter lunch i skolan och tittar på när ettorna åker skridskor på skolgården (vi har en uppspolad is där). "titta, nu ramlade en. och en till. de ramlar så ofta. nu ska vi se vilka som mer ramlar. och dääär... nej, han ramlade inte. och där ramlar någon nästan, men tar sig upp, nej, ramlar i ... nej, hon tog sig up igen. och där ... nej! MEN RAMLA DÅ!!" — i 5 feb, 2016 07:37 |
|
Holytail
Elev |
"I'm on top of this game! Jag är bäst! Jag är den ände! Den coolaste! Den awsomiggaste!
Jag...... DOG?!" Min kompis när vi satt och spelade Mario
5 feb, 2016 15:49 |
|
Borttagen
|
*Chattar med min kompis mamma*
Hon: Ja, men ni tonåringar är ju lite knepiga. Jag: Ja det är vi. Hon: Men det är bra att vi är söta, annars hade vi strypt er i sömnen... 0.o 5 feb, 2016 20:25 |
|
Borttagen
|
"Om jag var en pojke så hade jag varit din pojke" - Clara till mig för några dagar sedan
Söt < 33 5 feb, 2016 22:06 |
|
Borttagen
|
"När jag köpte räkor idag sa fiskhandlaren att jag kunde välja dyrare räkor från en "finare" båt, och jag ville veta vad som var skillnaden. Då kom det en gubbe som också ville veta skillnaden. Sen kom det plötsligt en gubbe och frågade om jag var hungrig och gav mig en macka!" - Mamma.
5 feb, 2016 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen