Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
celina
Elev |
15 okt, 2012 21:26 |
|
ellisnoris
Elev |
15 okt, 2012 21:26 |
|
Obliviate_
Elev |
Usa
15 okt, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Har inte varit där :O
Men säger nog USA. Beceause.... beceause... beceause USA låter coolt på engelska 15 okt, 2012 21:57 |
|
tyri
Elev |
16 okt, 2012 07:45 |
|
Ladusvalan
Elev |
Skrivet av Borttagen: USA! Har aldrig känt mig lockad av Thailand, allt jag sett och läst om det har bara gjort mig ännu mindre sugen på att åka dit. Det verkar bara skitjobbigt ur precis alla aspekter. Sedan kanske jag skulle ändra mig om jag väl kom dit men nu kan jag ju bara utgå från hur jag känner NU. USA är väl inte heller mitt högsta drömresmål direkt men det verkar trevligare och det finns fler saker som jag är intresserad av där som jag skulle vilja se. Jag håller helt med där, så jag kände inte att jag behövde formulera någon egen ståndpunkt denna gång. Resultat i gårdagens fråga: 22-7 till USA! OBS! Ny fråga i första inlägget ... 16 okt, 2012 16:14 |
|
APELSiiN
Elev |
Jag har bara sett den första filmen av Narnia... den var bra, mycket bättre än första filmen av Twilight, men eftersom jag inte sett alla filmer eller läst böckerna av Narnia så får det bli Twilight, fast jag vill inte det.. gillar inte Twilight ugh.
![]()
16 okt, 2012 16:16 |
|
amanda1104
Elev |
Gillar inget dera... Men jag säger nog Narnia
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 okt, 2012 16:17 |
|
EmahS
Elev |
16 okt, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
NARNIA!
För att det är bäst! Och för att jag inte sett twilight (och jag har inte sett den för att det verkar tråååkit) Och så är narnia så fachinerande! 16 okt, 2012 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen