Harry Potter skämt
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jag har en liten egen som jag klurat på och vet inte hur den är. Antagligen sämst. Och engelskan kanske inte är den bästa heller: Mom, I have joined the Deatheaters! Are you serious? No, I'm Regelus. Sirius would never do this. Ja, jag vet att det är en dålig variant men sak samma HAHA!! Den var ju bra!
16 jul, 2012 12:40 |
|
SabinaPotter
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jag har en liten egen som jag klurat på och vet inte hur den är. Antagligen sämst. Och engelskan kanske inte är den bästa heller: Mom, I have joined the Deatheaters! Are you serious? No, I'm Regelus. Sirius would never do this. Ja, jag vet att det är en dålig variant men sak samma Haha gud, bääääst SÃ¥ snurra min jord igen, radion spelar vÃ¥r sÃ¥ng 16 jul, 2012 12:43 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av SabinaPotter: Skrivet av Victoire Weasly: Jag har en liten egen som jag klurat på och vet inte hur den är. Antagligen sämst. Och engelskan kanske inte är den bästa heller: Mom, I have joined the Deatheaters! Are you serious? No, I'm Regelus. Sirius would never do this. Ja, jag vet att det är en dålig variant men sak samma Haha gud, bääääst HAHA! 16 jul, 2012 12:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly: Den var super! Jag har en liten egen som jag klurat på och vet inte hur den är. Antagligen sämst. Och engelskan kanske inte är den bästa heller: Mom, I have joined the Deatheaters! Are you serious? No, I'm Regelus. Sirius would never do this. Ja, jag vet att det är en dålig variant men sak samma ![]()
16 jul, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
sluta spama
16 jul, 2012 13:23 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag med!!!!!!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Harry: Why dont you have a nose? (Till Voldemort) Dombledore: Oh my god Harry, you cant just ask people why they dont have a nose! xD den där har jag sett någonstans tror jag xD det är roligt med "dålig humor" Hade Just tänkt lägga upp den men såg att nån annan hade satt upp den! one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ![]()
16 jul, 2012 13:33 |
|
Lililicious
Elev |
Vissa av skämten är så förbannat roliga. Älskar alla gamla Sirius skämt
16 jul, 2012 13:39 |
|
Lililicious
Elev |
Sluta spama det är bara irriterande
16 jul, 2012 13:40 |
|
elin-15
Elev |
16 jul, 2012 13:41 |
|
Lililicious
Elev |
Alla smilesar
alla smiliesar 16 jul, 2012 13:42 |
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen