@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sitter här i mitt töntiga rosa nattlinne, mumsar honung, grinar över hur snygga One Direction är på youtube och snyter mig varannan sekund ... O__O
Mitt liv är så spännande 26 aug, 2014 22:10 |
|
Beben
Elev |
26 aug, 2014 22:15 |
|
Borttagen
|
Beben slå den med en sko
26 aug, 2014 22:19 |
|
Beben
Elev |
26 aug, 2014 22:22 |
|
Borttagen
|
26 aug, 2014 22:24 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: DEN ÄR VID MITT FÖNSTER O JAG VILL INTE VARA NÄRA DEN, JAG KOMMER DÖ!!! Det är säkert Tvestjärten som sa att den skulle hit -.-Åh ... Öppna fönstret och locka ut den? ALDKRNFMXÄD,MDXLDÖ,D HATAR KRYP USCH JAG RYSER BARA UTAV TANKEN. 26 aug, 2014 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: MEN HERREGUD VAD HAR ALLA EMOT DIG OCH HARRY!?!? De shippar er inte i alla fall Skrivet av Borttagen: DEN ÄR VID MITT FÖNSTER O JAG VILL INTE VARA NÄRA DEN, JAG KOMMER DÖ!!! Det är säkert Tvestjärten som sa att den skulle hit -.- Åh ... Öppna fönstret och locka ut den? ALDKRNFMXÄD,MDXLDÖ,D HATAR KRYP USCH JAG RYSER BARA UTAV TANKEN. 26 aug, 2014 22:29 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi trotsar alla odds Skrivet av Beben: MEN HERREGUD VAD HAR ALLA EMOT DIG OCH HARRY!?!? De shippar er inte i alla fall Skrivet av Borttagen: DEN ÄR VID MITT FÖNSTER O JAG VILL INTE VARA NÄRA DEN, JAG KOMMER DÖ!!! Det är säkert Tvestjärten som sa att den skulle hit -.- Åh ... Öppna fönstret och locka ut den? ALDKRNFMXÄD,MDXLDÖ,D HATAR KRYP USCH JAG RYSER BARA UTAV TANKEN. 26 aug, 2014 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: So romantic.Skrivet av Borttagen: Vi trotsar alla odds Skrivet av Beben: MEN HERREGUD VAD HAR ALLA EMOT DIG OCH HARRY!?!? De shippar er inte i alla fall Skrivet av Borttagen: DEN ÄR VID MITT FÖNSTER O JAG VILL INTE VARA NÄRA DEN, JAG KOMMER DÖ!!! Det är säkert Tvestjärten som sa att den skulle hit -.- Åh ... Öppna fönstret och locka ut den? ALDKRNFMXÄD,MDXLDÖ,D HATAR KRYP USCH JAG RYSER BARA UTAV TANKEN. 26 aug, 2014 22:34 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: I know Skrivet av Beben: So romantic. Skrivet av Borttagen: Vi trotsar alla odds Skrivet av Beben: MEN HERREGUD VAD HAR ALLA EMOT DIG OCH HARRY!?!? De shippar er inte i alla fall Skrivet av Borttagen: DEN ÄR VID MITT FÖNSTER O JAG VILL INTE VARA NÄRA DEN, JAG KOMMER DÖ!!! Det är säkert Tvestjärten som sa att den skulle hit -.- Åh ... Öppna fönstret och locka ut den? ALDKRNFMXÄD,MDXLDÖ,D HATAR KRYP USCH JAG RYSER BARA UTAV TANKEN. 26 aug, 2014 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen