@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
26 aug, 2014 21:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Mina grannar håller på att flytta. Det låter som om de har haft en elefantfarm i lägenheten. Men det kanske de har? :O En elefant som bott i köket! ;O En liten elefant i så fall eftersom de bara har en kokvrå. :O Men det får säkert plats två stora i sovrummet, två stora i vardagsrummet, en elefantbäbis i köket... Det blir en hel hjord! ;O Men säkert ;O De kanske är elefantuppfödare? 26 aug, 2014 21:30 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Mina grannar håller på att flytta. Det låter som om de har haft en elefantfarm i lägenheten. Men det kanske de har? :O En elefant som bott i köket! ;O En liten elefant i så fall eftersom de bara har en kokvrå. :O Men det får säkert plats två stora i sovrummet, två stora i vardagsrummet, en elefantbäbis i köket... Det blir en hel hjord! ;O Men säkert ;O De kanske är elefantuppfödare? Kanske därför det luktar så skumt utanför deras dörr? Kanske flyttar de till något större för att få plats med fler elefanter? Så många frågor som plötsligt fick svar! :O It's gonna be fun on a bun - in space!
26 aug, 2014 21:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Mina grannar håller på att flytta. Det låter som om de har haft en elefantfarm i lägenheten. Men det kanske de har? :O En elefant som bott i köket! ;O En liten elefant i så fall eftersom de bara har en kokvrå. :O Men det får säkert plats två stora i sovrummet, två stora i vardagsrummet, en elefantbäbis i köket... Det blir en hel hjord! ;O Men säkert ;O De kanske är elefantuppfödare? Kanske därför det luktar så skumt utanför deras dörr? Kanske flyttar de till något större för att få plats med fler elefanter? Så många frågor som plötsligt fick svar! :O SÄKERT! Där har vi sanningen ;O De ska bo större för att de kanske vill ha fler djur, o starta en cirkus!! ;O Eller föda upp och tjäna multum!! ;O omg coolt 26 aug, 2014 21:35 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Mina grannar håller på att flytta. Det låter som om de har haft en elefantfarm i lägenheten. Men det kanske de har? :O En elefant som bott i köket! ;O En liten elefant i så fall eftersom de bara har en kokvrå. :O Men det får säkert plats två stora i sovrummet, två stora i vardagsrummet, en elefantbäbis i köket... Det blir en hel hjord! ;O Men säkert ;O De kanske är elefantuppfödare? Kanske därför det luktar så skumt utanför deras dörr? Kanske flyttar de till något större för att få plats med fler elefanter? Så många frågor som plötsligt fick svar! :O SÄKERT! Där har vi sanningen ;O De ska bo större för att de kanske vill ha fler djur, o starta en cirkus!! ;O Eller föda upp och tjäna multum!! ;O omg coolt Fett coolt! Jag skulle ha blivit vän med dem när de bodde här! ;O It's gonna be fun on a bun - in space!
26 aug, 2014 21:38 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Skrivet av Frivolt: Skrivet av trolltand: Mina grannar håller på att flytta. Det låter som om de har haft en elefantfarm i lägenheten. Men det kanske de har? :O En elefant som bott i köket! ;O En liten elefant i så fall eftersom de bara har en kokvrå. :O Men det får säkert plats två stora i sovrummet, två stora i vardagsrummet, en elefantbäbis i köket... Det blir en hel hjord! ;O Men säkert ;O De kanske är elefantuppfödare? Kanske därför det luktar så skumt utanför deras dörr? Kanske flyttar de till något större för att få plats med fler elefanter? Så många frågor som plötsligt fick svar! :O SÄKERT! Där har vi sanningen ;O De ska bo större för att de kanske vill ha fler djur, o starta en cirkus!! ;O Eller föda upp och tjäna multum!! ;O omg coolt Fett coolt! Jag skulle ha blivit vän med dem när de bodde här! ;O Men att du skulle ;O Då hade de kanske låtit dig rida på en av elefanterna ;O Fatta o komma på en elefant till jobbet/skolan ;O 26 aug, 2014 21:44 |
|
Ithrenniel
Elev |
26 aug, 2014 21:49 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Frivolt: Men att du skulle ;O Då hade de kanske låtit dig rida på en av elefanterna ;O Fatta o komma på en elefant till jobbet/skolan ;O Lite sent att komma på det nu bara. It's gonna be fun on a bun - in space!
26 aug, 2014 21:50 |
|
Ginny00
Elev |
är så fruktansvärt trött efter idag. Not even fun. Kommer somna som en steeeen.
26 aug, 2014 22:08 |
|
Beben
Elev |
26 aug, 2014 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen