Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Höhö. I onsdags träffade jag världens finaste människa & jag vet redan att jag inte behöver den här tråden mer. Livet är fint. ♥
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
14 okt, 2012 20:47 |
|
whirlwinds
Elev |
14 okt, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
OMG I'M HAPPY FOR YOU inte för att det är någon big deal jag menar jag gör ju sånt varje dag säger vi 14 okt, 2012 22:05 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag har mentalt en pojkvän redan, men jag har inte berättat för honom att jag gillar honom så han vet inte. Ganska förvirrande...
Spoiler: Tryck här för att visa!
14 okt, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
Hon är söt. Vilket stör mig, för hon är tillsammans med killen jag gillar. Om hon ändå verkade vara en väldigt otrevlig och oattraktiv person?
15 okt, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Mitt föredetta crush har tydligen en flickvän/pojkvän nu. Enligt fb i alla fall. Ja, samma kille som inte var "redo för ett nytt förhållande". OK DET VAR INNAN SOMMARLOVET I NEED TO GET OVER IT.
Har redan kommit över honom Lite. Tror jag. 15 okt, 2012 22:36 |
|
Elley
Elev |
jag trodde ju vi hade något, typ.
Men HON? hon dumpade dig. hon är lika falsk och populäritetsberoende som då, varför förstår du inte det?
http://nouw.com/ellenfelixson/
18 okt, 2012 19:24 |
|
Tuggrus
Elev |
Omg, I need someone like nu.. like really.. uggla någon?
MUMS! 18 okt, 2012 19:53 |
|
whirlwinds
Elev |
19 okt, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
med samma kille som du var med tidigare eller? 19 okt, 2012 17:35 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen