Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
''Aj det gör ont''
10 dec, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
"Vad var det senaste jag sa??"
10 dec, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
"God natt." (Jag har inte sagt nåt idag, jag är nämligen den enda som är vaken).
11 dec, 2011 09:06 |
|
Borttagen
|
"god morgon"
11 dec, 2011 09:15 |
|
LoonyMe
Elev |
11 dec, 2011 11:39 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
11 dec, 2011 11:41 |
|
Tonkss
Elev |
11 dec, 2011 11:43 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
11 dec, 2011 11:45 |
|
Twix
Elev |
"Äh.... ja, tack!"
Haha, mamma står och lagar lunch åt mig, känner mig smått taskig som inte hjälper till xD 11 dec, 2011 14:16 |
|
MizzNina
Elev |
"Måste du ta upp halva sidan av min säng, när du kan ta den andra sidan Heelt för dig själv"
Sades igår när jag gick och lade mig till min katt, som trots att jag har dubbelsäng alltid ligger bredvid min kudde när jag ska sova, det är visserligen mysigt, men jag är förkyld, och kände mig lätt kvävd när jag inte kunde andas med näsan. >.< "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 dec, 2011 07:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen