Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 174 175 176 ... 236 237 238
Användare Inlägg
grodan-boll
Elev

Avatar


^
^
That would have be wonderful!♥

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

9 nov, 2011 15:17

Borttagen

Avatar


Fred & George tillsammans = Jävligt kul och underbart! ♥♥

9 nov, 2011 18:01

grodan-boll
Elev

Avatar

+1


Hittade en fanfiction som handlar om Fred efter hans död..har bara läst första kapitlet än så länge, men den verkar väldigt bra!
Fast det var ganska svårt att läsa eftersom mina ögon var fyllda med tårar. ♥


http://www.fanfiction.net/s/3673141/1/The_Other_Side_of_Goodbye

..den är på engelska bara så ni vet ^^

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

9 nov, 2011 22:44

Borttagen

Avatar


^
Åh, kanske borde läsa den ♥
Men orkar inte och har knappt någon tid alls ¨/ ♥

Edit: ÅH, ÄR DET DEN?!
Har läst lite av den ♥

10 nov, 2011 07:51

Borttagen

Avatar


Den är asbra! Läst hela ♥

11 nov, 2011 20:24

Borttagen

Avatar


Vågar inte läsa, skulle bara gråta :'( ♥

11 nov, 2011 20:25

Borttagen

Avatar


Har läst alla kapitel som kommit ut nu...♥

11 nov, 2011 21:22

MayoGryffindor
Elev

Avatar


^Me too ! Såå fin :'(

"She's buying the stairway to heaven"

12 nov, 2011 00:13

grodan-boll
Elev

Avatar


Tårarna rann konstant under tiden jag läste..så fin och så sorlig ♥

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

12 nov, 2011 00:56

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Jag var på gränsen till tårar hela tiden men när jag läste om Ginny så.. Ååh, det knäckte mig totalt ! Satt och bölade i 10 minuter över det !

"She's buying the stairway to heaven"

12 nov, 2011 00:57

1 2 3 ... 174 175 176 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.