Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
9 nov, 2011 15:17 |
|
Borttagen
|
Fred & George tillsammans = Jävligt kul och underbart! ♥♥
9 nov, 2011 18:01 |
|
grodan-boll
Elev |
Hittade en fanfiction som handlar om Fred efter hans död..har bara läst första kapitlet än så länge, men den verkar väldigt bra!
Fast det var ganska svårt att läsa eftersom mina ögon var fyllda med tårar. ♥ http://www.fanfiction.net/s/3673141/1/The_Other_Side_of_Goodbye ..den är på engelska bara så ni vet ^^ SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 9 nov, 2011 22:44 |
|
Borttagen
|
^
Åh, kanske borde läsa den ♥ Men orkar inte och har knappt någon tid alls ¨/ ♥ Edit: ÅH, ÄR DET DEN?! Har läst lite av den ♥ 10 nov, 2011 07:51 |
|
Borttagen
|
Den är asbra! Läst hela ♥
11 nov, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
Vågar inte läsa, skulle bara gråta :'( ♥
11 nov, 2011 20:25 |
|
Borttagen
|
Har läst alla kapitel som kommit ut nu...♥
11 nov, 2011 21:22 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Me too ! Såå fin :'(
"She's buying the stairway to heaven" 12 nov, 2011 00:13 |
|
grodan-boll
Elev |
Tårarna rann konstant under tiden jag läste..så fin och så sorlig ♥
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 12 nov, 2011 00:56 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jag var på gränsen till tårar hela tiden men när jag läste om Ginny så.. Ååh, det knäckte mig totalt ! Satt och bölade i 10 minuter över det !
"She's buying the stairway to heaven" 12 nov, 2011 00:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen