Sjunde året på Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Sjunde året på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Draco såg surt på Laura och jag skrattade lite åt honom.
"Då får jag väll bli farao innan jag dör så jag kan få bli begraven i n pyramid, jag menar hur coolt hade det inte varit? jag tänker ha en massa fällor i den." log jag elakt. "Men det är för att ni inte är lika konstiga som jag" jag log mot dem och såg upp i himlen "Vart tror ni den gyllene trion är nu?" sa jag och såg på molnen som lekta tafatt på himlen ![]()
3 nov, 2011 21:37 |
|
Borttagen
|
- För att vi alla är fullständigt normala, sa jag och himlade med ögonen åt henne.
- Ja har ingen aning, undra vilka horokruxer de har fått tag på då?, då skulle man ju kunna lista ut var dem är. - Vet du vilka Horokruxer din far har?, sa jag och såg på Cara med ett leende. 3 nov, 2011 21:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
"klart ni är" skrattade jag åt dem och nickade sedan
"Klart jag vet. vi hade dagboken, hans morbrors ring, medaljongen, Nagini, Hufflepuffs bägare och Rawenclaws diadem." sa jag och log "Skulle ni kunna skapa horokruxses? jag menar om ni nu kom över att ni inte kan döda någon?2 sa jag nyfiket ![]()
3 nov, 2011 22:01 |
|
Borttagen
|
- Nej, jag vill inte leva sådär, är heller död när jag dör och inte slita itu själen sådär, sa jag med en rysning.
- Jag vet inte, att leva för alltid, sa Dean drömmande. - Lägg av Dean är du säker?, att leva med en stympad själ?, jag fattar mig inte på dej, sa jag och knuffade till honom och såg på de andra. 3 nov, 2011 22:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag log åt Dean
"Ja men hur kul hade det varit att leva för alltid och se alla du älskar dö?" sa jag och såg på honom "Jag vill inte leva för alltid och om jag vill det får jag väll bli ett spöke" sa Draco och Blaise höll med och de såg på mig "Han må vara min far och jag är oftast hans dotter och jag är glad att han hade dem för 16 år sedan, men nej!" "Verkligen?" sa Blaise "Ja jag skulle kunna utföra mördandet men jag skulle inte vilja leva för evigt, jag vill hellre leva och ta vara på livet som det är nu." sa jag lyckligt och såg sedan på sjön, förvandlade mig till snöleopard och hoppade i, simmade en stund och kom sedan upp och skakade av mig hos mina vänenr så de blev blöta och log ![]()
3 nov, 2011 22:18 |
|
Borttagen
|
- Men Cara, jag hade precis blivit torr sa jag irreterat och förvandlade mig till Varg och brottade ner henne på marken.
3 nov, 2011 22:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag såg på Laura som kom i mot mig och jag låg snart på marken och såg på henne.
"Okej jag ger mig, du vinner." sa jag och Laura log och då puttade jag omkull hon hamnade underst och jag log "Underskatta aldrig en Riddle" sa jag och satte mig bredvid och log. "Laura vad kan man göra mer i den här skogen?" frågade jag glatt och såg längre in mot skogen ![]()
3 nov, 2011 22:36 |
|
Borttagen
|
- Vet inte, vi var bara här i gläntan men jag tror det finns ett ställe där man kan hyra kanot,
skulle du vilja prova det?, sa jag glatt mot henne. 3 nov, 2011 22:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
"Kanot är en sån där båt va?" sa jag och Laura nickade och jag hoppade upp och ner. "Ja vad väntar vi på?" sa jag och började springa mot riktningen Laura pekat åt och stannade sedan och såg på de andra
"Kommer ni eller?" sa jag glatt och såg på dem ![]()
3 nov, 2011 22:45 |
|
Borttagen
|
- Visst men du blir tvungen att vara människa vi är på mugglarmark, sa jag med ett leende.
Och vi styrde stegen mot kanotuthyrningen. Jag hyrde två kanoter och fyra flytvästar och såg på de andra. - Nå, vilka har paddlat kano förr?, sa jag med ett leende. 3 nov, 2011 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen