D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
har så tråkigt! DX
10 okt, 2015 16:04 |
|
Borttagen
|
nu har jag varit på ica, jay!
10 okt, 2015 17:24 |
|
Borttagen
|
BEHÖVER HA GIFKRIG MED NÅGON! DX
10 okt, 2015 17:25 |
|
Borttagen
|
jag vill se på någon film ikväll, men mitt enda val är att se fucking åmål. det är en av mina favoritfilmer men jag såg den igår så :I
10 okt, 2015 17:32 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag vill se på någon film ikväll, men mitt enda val är att se fucking åmål. det är en av mina favoritfilmer men jag såg den igår så :I Du kan se Vi är bäst! Det är min favofilm, den går på 1:an idag! Också av Lukas Moodysson!
10 okt, 2015 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: jag vill se på någon film ikväll, men mitt enda val är att se fucking åmål. det är en av mina favoritfilmer men jag såg den igår så :I Du kan se Vi är bäst! Det är min favofilm, den går på 1:an idag! Också av Lukas Moodysson! när går den? 10 okt, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Jag har sätt vi är bäst! Jag gillar fritidsledarna.Skrivet av Borttagen: jag vill se på någon film ikväll, men mitt enda val är att se fucking åmål. det är en av mina favoritfilmer men jag såg den igår så :I Du kan se Vi är bäst! Det är min favofilm, den går på 1:an idag! Också av Lukas Moodysson! 10 okt, 2015 18:44 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: jag vill se på någon film ikväll, men mitt enda val är att se fucking åmål. det är en av mina favoritfilmer men jag såg den igår så :I Du kan se Vi är bäst! Det är min favofilm, den går på 1:an idag! Också av Lukas Moodysson! när går den? 22,35....
10 okt, 2015 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: jag vill se på någon film ikväll, men mitt enda val är att se fucking åmål. det är en av mina favoritfilmer men jag såg den igår så :I Du kan se Vi är bäst! Det är min favofilm, den går på 1:an idag! Också av Lukas Moodysson! när går den? 22,35.... okej, då ser jag den då kanske! ^^ jag har målat mina naglar i en brun färg whoooo!!! 10 okt, 2015 18:46 |
|
Borttagen
|
HAR LÄRT MIG KNYTA SLIPS! (Behöver det XD)
10 okt, 2015 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen