Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Diego? Är du vaken?" Frågade jag och öppnade hastigt ögonen när jag hörde att han rörde sig smått.
22 okt, 2013 20:47
|
|
Borttagen
|
"Mm..."
Mumlade jag tyst.
22 okt, 2013 20:51
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och hämtade ett glas vatten till honom.
"Drick det här." Sa jag befallande och hällde i honom det försiktigt.
22 okt, 2013 20:54
|
|
Borttagen
|
Det smakade inte särskilt gott om man säger så.
22 okt, 2013 20:54
|
|
Borttagen
|
Jag såg oroligt på honom.
"Du kollapsade av smärta i skogen så jag fick bära hit dig."
22 okt, 2013 20:57
|
|
Borttagen
|
"Var är Juni?"
Mumlade jag och tittade mig omkring.
22 okt, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
"Inte här i alla fall. Jag tror Hector bar iväg henne över axeln." Mumlade jag.
Han hade väl kunnat säga tack i alla fall för att jag värt honom på ett ben, i princip?
22 okt, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
"Sa hon något till dig?"
Mumlade jag och försökte minnas om jag hört något
22 okt, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
"Ja. Varför bryr du dig? Du kan väl i alla fall säga tack?" Mumlade jag en aning sårat.
22 okt, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
"Va?"
Mumlade jag förbryllat. Mitt huvud hade lite svårt att hänga med.
22 okt, 2013 21:04
|
Du får inte svara på den här tråden.