Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"OKEJ STÄLL ER I FÖRSVAR TJEJER! Om det nu ska bli mål så har ni två alternativ, DET ENA ÄR ATT BARA GÅ I LUCKAN, OCH DET ANDRA ÄR... Vänta lite, LOWA! Bra - stå där... KOLLA NU, DET ANDRA ÄR ATT BARA HOPPA ÖVER LOWA HÄR - MOSA HENNE - JAG BRYR MIG INTE, BARA DET BLIR MÅL!" - Min handbollstränare Cx
9 jan, 2016 19:45 |
|
Borttagen
|
Kompis: Lila Jag: Röd
"Jag är trött" "Jag också" "Jag vill hem" "Jag också" "Jag saknar min dator" "Jag saknar min Ipad" "Min dator saknar mig" "Min Ipad hatar mig. Jag tror att den är otrogen med min laddsladd" "Ja. Och dina hörlurar är ihop med din andra laddsladd som är ihop med din lampa" "Mm" Och vi var helt seriösa xD 11 jan, 2016 16:45 |
|
Corazon
Elev |
11 jan, 2016 19:04 |
|
Missy The Timelady
Elev |
En gång råkade jag ta fel kort så jag råkade ta kreditkortet då jag skulle åka buss, chauförren stirra på mig... - N
Okej...? - Jag Och en gång skulle jag betala men tog mitt busskort... -N Okej... Det lät galet... - Jag Och en gång tog jag ett presentkort när jag skulle åka tåg... N Lyssna, där sitter några som är intresserade eller låssas vara intresserade. Och d sitter och pratar. Kan du vara tyst? Jag kan inte tvinga dig att vara intresserad... -SO läraren Har du gjort något med ögonbrynen...? - N ![]()
12 jan, 2016 15:52 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Min kompis till mig:
"Olga, sluta sjunga, alla här kommer ju få mardrömmar av din röst! Som jag redan har..." Yepp... Vi är snälla mot varandra... xD www.kulturforeningennimbus.com 15 jan, 2016 21:18 |
|
Borttagen
|
"Det här är ju inte flytande honung, den sjunker ju...?" - Kusin
15 jan, 2016 22:10 |
|
MatildisenA
Elev |
kompis mamma till min mamma när hon skulle visa en bild på cupcakes:
- Jag vet inte vad som hänt men färgen i min kamera har försvunnit, så bilden är svart-vit- Kompis mamma MEN MAMMA! Du har ju råkat ändra filter på kameran- Kompis syster *tystnad* *skratt utbryter i några minuter* Upd. Det gick att fixa färg på alla bilder. 18 jan, 2016 16:06 |
|
Borttagen
|
"Idag ska alla vara snälla mot varandra! Du där, kan du inte slå Jonte. Han är så dum" - Kille i skolan
Yupp. Snälla var det... 19 jan, 2016 19:32 |
|
Borttagen
|
"Nej, jag har svårt för Harry Potter. Det är en så mörk story. Mörk och deprimerande." 19 jan, 2016 19:42 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: "Nej, jag har svårt för Harry Potter. Det är en så mörk story. Mörk och deprimerande." Hahahahahahahahaha xD VAAAA??!!!
19 jan, 2016 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen