Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
USA tror jag, men Thailand verkar också najs
15 okt, 2012 15:27 |
|
Danzi
Elev |
Jag säger nog USA. För det första så har jag aldrg varit i Thailand och för det andra är USA ett av mina favoritländer. Har varit i flera städer där, bland annat New York, Orlando och Miami. Älskar USA!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
15 okt, 2012 15:29 |
|
Disenchanted
Elev |
Har inte varit i någon av länderna men jag väljer USA! Har alltid velat åka dit! Finns så mycket jag skulle vilja göra där! :>
15 okt, 2012 16:36 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
R.I.P Dobby:( 15 okt, 2012 16:44 |
|
Starbuck
Elev |
15 okt, 2012 16:56 |
|
LunaLove<3
Elev |
15 okt, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Usa
Förklaring: Orlando... 15 okt, 2012 17:06 |
|
Irah
Elev |
15 okt, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
USA
15 okt, 2012 18:39 |
|
Thilda
Elev |
Just nu Thailand. Vill till värmen.
15 okt, 2012 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen