Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
EMELESEL FINASTE BÄSTA ♥
Shaunee en gullig person som verkar trevlig DeathDownAlex COOL trevlig tjeej Miss Black en trevlig person som är jätteduktig på att skriva! -Patronus- snääääääll och bra på att duellera hyperion jag diggar dig och ser upp till dig :3 Twix COOL OCH AWESOME Ingis aaawesome ♥ LoonyMe finis, skriver aweesome inlägg. tycker om dig ♥ LeeJordanhjärta har sett dig i forumen, du verkar schysst! du får gärna skicka en uggla Luna02 har sett dig i forumen du med, och du får också gärna skicka en uggla! LtCmdrJimmy minns att jag sålde ett Cissy-kort till dig en gång i tiden Ginny00 jag gillar dig, fina du ♥ Clara Darkin vi har rollat lite med varandra, du är najs Victoire Weasly LINNÉA!!!! cooling där! ♥ Afturelding jag diggar dig, det sa jag redan igår Bombarda gammelmormor ♥♥ skriver fantastiskt och är supersnäll ♥ Kintsugi tihihi jag tycker om dig med! :3
5 sep, 2012 15:21 |
|
Ingis
Elev |
5 sep, 2012 15:22 |
|
DeathDownAlex
Elev |
5 sep, 2012 15:23 |
|
Miss Black
Elev |
5 sep, 2012 15:23 |
|
Ginny00
Elev |
Detsamma LunaLovegood1 =)
5 sep, 2012 15:26 |
|
hyperion
Elev |
5 sep, 2012 15:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 sep, 2012 15:28 |
|
Shaunee
Elev |
LunaLovegood1 Tack! Skickar en uggla när jag kan ♥
5 sep, 2012 15:30 |
|
Twix
Elev |
LunaLovegood1
Tack detsamma, bro 8] 5 sep, 2012 15:46 |
|
Måntass
Elev |
GinnyForever- En jättekul tjej med underbara kommentarer ♥
Luna02- En utmärkt rollare med stil! LauraTree- Älskar ditt användarnamn, känner inte dig men så vitt jag vet är du nice! Pixi- Du är cool, rolig och sjysst! Skulle vilja se mer av dig! ;D LillLuna- Du är skitcool och helt amazing! ♥ -Patronus- Du är jättecool och kreativ så att det bara sprakar om det! :B ♥ DarkAngel- Till dig har jag skrivit en dikt, Livet går, Åskan slår, Döden kommer, Sömnen dömer. Men, med dig i min famn, med dig i in hand, så ler jag endå, även om döden kan skilja oss åt... Ugglan Hedwig- Vet inte alls vem du är, har aldrig sett dig, men jag gillar Hedvigg! :] felix felicis- Jag tror vi har pratat, men mins inte när Hur som helst tycker jag om dina kommentarer! milla123- Skapade ett awesome rollspel! ♥ Klaus- Ey! Du har slutat rolla! Kom tillbaka! harry potter fanet- Skitkul, cool, söt och fin! ♥ Tycker jättemycket om dig, även om jag inte vart så duktig på att visa dig.. Ingis- Vi pratade ett tag! :J Tycker om dig! Ginny.:.Weasley- Hihi ^^ Du skrev en superbra ff som fick ett snabbt slut.. Och jag minns när jag skickade en uggla om 'Gud va många forumsinlägg du har!' och du svarde 'Haha xD ja kanske.. men någon gång kommer du har många fler en jag!' den här tjejen glömmer inget! JuliaE- AWESOOOME! ![]()
5 sep, 2012 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen