Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Kan jag uggla med någon?.. please? Är allmänt förvirrade. heh Jag finns. uggla på bara till mig 8 okt, 2012 19:51 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Uggla mig ♥ Det känns som att jag varit igenom en del så jag hjälper gärna till Kan jag uggla med någon?.. please? Är allmänt förvirrad. heh ~MY TUMBLR~ 9 okt, 2012 23:09 |
|
Safrina
Elev |
Rubriken passar mig så perfekt att den nästan kändes som ett slag rakt i fejset x3
Nejmen, de flesta har nog upplevt den känslan.
11 okt, 2012 19:13 |
|
Kedjebrev
Elev |
Okej är så hiiiiimla glad just nu!! :'
1. Han pratar och ger mig mer uppmärksamhet än förut och idag så var han så ajfhafsk-gullig och fin. Jag gjorde gjorde tydligen en speciell min med munnen när jag var "busig" påstod han, och då när jag höll för munnen för att han inte skulle flina åt mig så sa han att "nej men det är ju bara gulligt" ♥333 2. Jag vet att jag är kär på riktigt igen. Idag när han satt framför mig ville jag bara luta mig fram och kyssa honom i nacken. Och krama om honom i hans gosiga tröja :' Men i alla fall, känns inte lika olyckligt som det gjorde i åttan.
http://Kaosregn.blogg.se
12 okt, 2012 15:37 |
|
Amandan
Elev |
Kedjebrev: Åh, kan inte sluta le när jag läser det där, det är klart du 'är kär, och det låter jättefint
Min tumblr!
12 okt, 2012 20:39 |
|
Noctum
Elev |
Åhh jag känner mig så hemsk!
Vet inte riktigt om detta inlägg passar in i denna tråd, men det handlar om kärlek så.... Jag och en kille brukade skypea och chatta jättemycket förut, men vi träffades aldrig i verkligheten. Efter någon månad avslöjade han att han hade en crush på mig, vilket var ganska passande eftersom jag typ gillade honom också (crush over internet). Men efter ytterligare någon månad så började jag "tröttna" på honom. Nu kommer själva problemet. Jag ville verkligen inte såra honom=säga att jag inte älskar honom längre, eftersom jag trodde att han kanske skulle börja skära sig igen då (jag fick honom att sluta). Så jag tänkte att om jag lät ointresserad när jag pratade med honom, och t.o.m ignorerade honom lite så skulle han fatta utan att jag behövde berätta något. Det verkade funka men efter en vecka så skrev han ett långt och invecklat meddelande till mig och det enda jag svarade var "förlåt". Efter det tog han bort mig som vän på fb m.m. Jag trodde det skulle kännas bättre nu när jag visste att han hade förstått, men jag känner mig bara hemsk. Jag var så jävla feg att jag inte vågade berätta att jag inte gillade honom längre, så nu flera veckor senare känner jag mig fortfarande lika hemsk. Jag är en dålig människa. Q_Q
12 okt, 2012 21:04 |
|
Tuggrus
Elev |
![]() This is kind of me right now.. ehm.. för att.. jag har pratat med honom like thiiiiiiiiiis much idag och ja.. hela dagen har varit allmänt bra. MUMS! 12 okt, 2012 21:15 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Finns här så du vet♥Kan jag uggla med någon?.. please? Är allmänt förvirrad. heh ![]()
12 okt, 2012 21:18 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Amandan: Kedjebrev: Åh, kan inte sluta le när jag läser det där, det är klart du 'är kär, och det låter jättefint Åh hihi tack så mycket för tipset :' Jag får hoppas att det inte bara är jag som inbillar mig saker utan att han verkligen känner något!
http://Kaosregn.blogg.se
13 okt, 2012 15:31 |
|
whirlwinds
Elev |
13 okt, 2012 20:04 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen