Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fridamariana
Elev |
Kinshaw: I will, haha trodde det inte fanns mugglisar i norrland xD
PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 15 sep, 2011 20:46 |
|
Anapneo
Elev |
ja! och vi säger lumos när vi tänder lämpan, och nox när vi släcker
kommet tillbaka senare älsklingar ♥
15 sep, 2011 20:46 |
|
kinshaw
Elev |
japp, jag åker dit några gånger per år. Hehe vart vet jag inte riktigt :c en av mina närmsta vänner bor där, Hanna heter hon ( __________ Fridamariana, trodde inte jag heller xD men det gör det (; ![]()
15 sep, 2011 20:47
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-15 kl. 20:48
|
|
Cara Riddle
Elev |
15 sep, 2011 20:48 |
|
Borttagen
|
Anapneo , jag har släkt i Sundsvall (a)
15 sep, 2011 20:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 sep, 2011 20:49 |
|
Maharajah
Elev |
15 sep, 2011 20:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 sep, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
15 sep, 2011 20:55 |
|
leumas vän
Elev |
15 sep, 2011 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen