Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
'Blown up a toilet? We've never blown up a toilet.'
'Great idea though, thanks, Mum.' ÄLSKA !! ♥♥ 7 nov, 2011 09:53 |
|
Anapneo
Elev |
7 nov, 2011 16:17 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Anapneo: Haha, jag läste nyss när dom lämnade kolan som förlänger tungan hos Dursleys, så himla awesome! :'D Haha dog av skratt när jag läste det!
Tom Felton, really beautiful.
7 nov, 2011 16:23 |
|
Anapneo
Elev |
7 nov, 2011 16:27 |
|
Borttagen
|
^
ÅH; ÄLSKA!! 7 nov, 2011 17:33 |
|
Solkatten
Elev |
Det bästa är ju att även om det händer något tråkigt så gör de alltid något roligt av det
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2011 15:16 |
|
grodan-boll
Elev |
Oj vad mycket jag har missat..nästan 20 sidor..men nu är jag äntligen tillbaka! Har saknat detta forum
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 8 nov, 2011 15:25 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det bästa är ju att även om det händer något tråkigt så gör de alltid något roligt av det Eller hur? ![]()
8 nov, 2011 15:35 |
|
Borttagen
|
Önskar verkligen att de hade haft med mer med dem i filmerna...♥
8 nov, 2011 17:11 |
|
julia1999
Elev |
Jag tycker det bästa med Fred och George är att dom alltid är roliga och dom har alltid roligt tillsammans
9 nov, 2011 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen