(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolo1337
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Lolo1337: Skrivet av Ann: kan du skriva mer snart???? hon skrev ju ett nytt kapitel i typ förrgår, relaax! Hon skriver när hon hinner och vill =) det senaste var den 6 november oj, okej har så mkt i skolan att dagarna flyter ihop. Blandar ihop den här med Ellie Rippert också... Missförstå mig inte, men jag tror inte att HarryPotterr uppskattar att man tjatar på henne, jag vill också ha mer, men gränsen mellan att ha mer och tjata är hårfin Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 12 nov, 2011 22:26 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Lolo1337: Skrivet av mican00: Skrivet av Lolo1337: Skrivet av Ann: kan du skriva mer snart???? hon skrev ju ett nytt kapitel i typ förrgår, relaax! Hon skriver när hon hinner och vill =) det senaste var den 6 november oj, okej har så mkt i skolan att dagarna flyter ihop. Blandar ihop den här med Ellie Rippert också... Missförstå mig inte, men jag tror inte att HarryPotterr uppskattar att man tjatar på henne, jag vill också ha mer, men gränsen mellan att ha mer och tjata är hårfin jag vet jag bara påpekade ![]()
12 nov, 2011 22:28 |
|
Lolo1337
Elev |
jag vet jag bara påpekade oki messerschimt, nää bara skoja Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 12 nov, 2011 22:36 |
|
marraboo98
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av marraboo98: Äääälskar det kan inte fatta att jag hade slutat läsa din ff... bevakar (igen)♥ varför slutade du? För att jag började läsa andra ff och det blev för rörigt så nu har jag fem ff's som jag gillar och bevakar. läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 12 nov, 2011 22:59 |
|
Hermione_Granger
Elev |
:o
Trying to forgive you, but i don't know if you have done something wrong. Exepct do the thing you do best. Make other people want to give you a high 5. In the face. With a chair. Made of steel. 13 nov, 2011 09:56 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av marraboo98: Skrivet av mican00: Skrivet av marraboo98: Äääälskar det kan inte fatta att jag hade slutat läsa din ff... bevakar (igen)♥ varför slutade du? För att jag började läsa andra ff och det blev för rörigt så nu har jag fem ff's som jag gillar och bevakar. jag läser också rätt många... ![]()
13 nov, 2011 20:28 |
|
marraboo98
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av marraboo98: Skrivet av mican00: Skrivet av marraboo98: Äääälskar det kan inte fatta att jag hade slutat läsa din ff... bevakar (igen)♥ varför slutade du? För att jag började läsa andra ff och det blev för rörigt så nu har jag fem ff's som jag gillar och bevakar. jag läser också rätt många... Mm... när jag läste för många blandade jag bara ihop dem och visste inte vilken som var vilken läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 14 nov, 2011 01:13 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av marraboo98: Skrivet av mican00: Skrivet av marraboo98: Skrivet av mican00: Skrivet av marraboo98: Äääälskar det kan inte fatta att jag hade slutat läsa din ff... bevakar (igen)♥ varför slutade du? För att jag började läsa andra ff och det blev för rörigt så nu har jag fem ff's som jag gillar och bevakar. jag läser också rätt många... Mm... när jag läste för många blandade jag bara ihop dem och visste inte vilken som var vilken haha! ja det är lätt hänt! i min klass måste man läsa en bok i skolan och en bok hemma och i början läste jag två deckare från samma serie, vilket gjorde så att jag blandade i hop det.... ![]()
14 nov, 2011 07:53 |
|
Vendela
Elev |
HALLÅ!!?
Går inte ni off topic rejält nu? Böcker. Böcker. Böcker! 14 nov, 2011 15:26 |
|
marraboo98
Elev |
Sorry
läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 14 nov, 2011 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen