The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: *springer så långt till vänster som möjligt!* BECAUSE LEO IS MINE!!!!!♥♥♥!!!!!!♥♥♥!!!!!♥♥♥!!! Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) HE IS NOT XD
4 jan, 2017 10:22 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? Typ. Som vän. Liksom läns skitstövel som man vill klippa till men känner typ likadant som han för gudarna.....ibland.. Alltså jag har något för blonda. När jag var mindre crushade jag på Draco Malfoy och nu på Luke. 4 jan, 2017 10:29 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? Typ. Som vän. Liksom läns skitstövel som man vill klippa till men känner typ likadant som han för gudarna.....ibland.. Alltså jag har något för blonda. När jag var mindre crushade jag på Draco Malfoy och nu på Luke. Haha blondiner xD
4 jan, 2017 10:31 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? Typ. Som vän. Liksom läns skitstövel som man vill klippa till men känner typ likadant som han för gudarna.....ibland.. Alltså jag har något för blonda. När jag var mindre crushade jag på Draco Malfoy och nu på Luke. Haha blondiner xD De är snygga 4 jan, 2017 10:31 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? Typ. Som vän. Liksom läns skitstövel som man vill klippa till men känner typ likadant som han för gudarna.....ibland.. Alltså jag har något för blonda. När jag var mindre crushade jag på Draco Malfoy och nu på Luke. Haha blondiner xD De är snygga Javisst men inte Peter Pettigrew
4 jan, 2017 10:32 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? Typ. Som vän. Liksom läns skitstövel som man vill klippa till men känner typ likadant som han för gudarna.....ibland.. Alltså jag har något för blonda. När jag var mindre crushade jag på Draco Malfoy och nu på Luke. Haha blondiner xD De är snygga Javisst men inte Peter Pettigrew Han är ju mer gråhårig Jag tänker mer Peeta osv 4 jan, 2017 10:33 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? Typ. Som vän. Liksom läns skitstövel som man vill klippa till men känner typ likadant som han för gudarna.....ibland.. Alltså jag har något för blonda. När jag var mindre crushade jag på Draco Malfoy och nu på Luke. Haha blondiner xD De är snygga TACK
4 jan, 2017 10:33 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? Typ. Som vän. Liksom läns skitstövel som man vill klippa till men känner typ likadant som han för gudarna.....ibland.. Alltså jag har något för blonda. När jag var mindre crushade jag på Draco Malfoy och nu på Luke. Haha blondiner xD De är snygga TACK Är du blondin? Häftigt jag också! 4 jan, 2017 10:34 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av boknörd_: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? Typ. Som vän. Liksom läns skitstövel som man vill klippa till men känner typ likadant som han för gudarna.....ibland.. Alltså jag har något för blonda. När jag var mindre crushade jag på Draco Malfoy och nu på Luke. Haha blondiner xD De är snygga TACK Är du blondin? Häftigt jag också! JAPP!! Blond och STOLT!
4 jan, 2017 10:35 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Alltså ibland tror jag att jag är Percy och Annabeths dotter.
Jag har Annabeths hårfärg och Percys ögonfärg. 4 jan, 2017 10:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen