Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 173 174 175 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag höll kvar.
"Jag tänker inte släppa dig." Sa jag lugnt och lyfte upp henne som om hon vore en fjäder.

22 okt, 2013 20:05

Borttagen

Avatar


"Nähä. Och varför inte?"
Frågade jag och försökte sparka honom.

22 okt, 2013 20:06

Borttagen

Avatar


"För att jag inte litar på dig."

22 okt, 2013 20:06

Borttagen

Avatar


"Vad tror du jag skulle göra?!"

22 okt, 2013 20:08

Borttagen

Avatar


"Det du vill göra." Sa jag och fortsatte att gå med henne i famnen.

22 okt, 2013 20:21

Borttagen

Avatar


"Och vad tror du attjag vill göra?"

22 okt, 2013 20:33

Borttagen

Avatar


"Jag vet väl inte." Muttrade jag och slängde henne vårdslöst över axeln.

22 okt, 2013 20:35

Borttagen

Avatar


"Wii hade rätt. Du är en idiot!"
Muttrade jag.

22 okt, 2013 20:37

Borttagen

Avatar


"Nepp. Men du är." Sa jag muntert.

-Wee-
3 timmar senare-
Jag la försiktigt ner Diego i soffan.
Det började ljusna och min fot dunkade och värkte som bara den efter den långa gångmarchen.
Allt snurrar runt när jag till slut sätter mig i en fotölj med huvudet mellan knäna.

22 okt, 2013 20:44

Detta inlägg ändrades senast 2013-10-22 kl. 20:46
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


-Diego-
Jag blinkade till och öppnade ögonen. Jag var hemme hos Wii.

22 okt, 2013 20:46

1 2 3 ... 173 174 175 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.