Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag höll kvar.
"Jag tänker inte släppa dig." Sa jag lugnt och lyfte upp henne som om hon vore en fjäder.
22 okt, 2013 20:05
|
|
Borttagen
|
"Nähä. Och varför inte?"
Frågade jag och försökte sparka honom.
22 okt, 2013 20:06
|
|
Borttagen
|
"För att jag inte litar på dig."
22 okt, 2013 20:06
|
|
Borttagen
|
"Vad tror du jag skulle göra?!"
22 okt, 2013 20:08
|
|
Borttagen
|
"Det du vill göra." Sa jag och fortsatte att gå med henne i famnen.
22 okt, 2013 20:21
|
|
Borttagen
|
"Och vad tror du attjag vill göra?"
22 okt, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
"Jag vet väl inte." Muttrade jag och slängde henne vårdslöst över axeln.
22 okt, 2013 20:35
|
|
Borttagen
|
"Wii hade rätt. Du är en idiot!"
Muttrade jag.
22 okt, 2013 20:37
|
|
Borttagen
|
"Nepp. Men du är." Sa jag muntert.
-Wee-
3 timmar senare-
Jag la försiktigt ner Diego i soffan.
Det började ljusna och min fot dunkade och värkte som bara den efter den långa gångmarchen.
Allt snurrar runt när jag till slut sätter mig i en fotölj med huvudet mellan knäna.
22 okt, 2013 20:44
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-22 kl. 20:46
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Jag blinkade till och öppnade ögonen. Jag var hemme hos Wii.
22 okt, 2013 20:46
|
Du får inte svara på den här tråden.