Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fearless
Elev |
6 jan, 2016 12:26 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av fearless: Jag: Men kör du simhopp? Vad går det ut på egentligen? Holytail: Eeeeh alltså bli OS mästare typ xD Haha xD
6 jan, 2016 15:43 |
|
Missy The Timelady
Elev |
'Det är en tjej och en kille som kommer in i ett märkligt rum där en kille sjunger' - Yngsta lillebror om hur Hillywood show's Supernatural parodi starta...
![]()
6 jan, 2016 19:44 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
"I thought I was going to need to cut it off" - Grandma
"You mean the finger or the ring?" - syster "Granddad do you have a weddingring aswell?" - syster "Ah, I melt it down." - Grandma "Tog did what?!" - samma syster som tidigare " Did you ask him before? " " No. Well he wasn't using it so" - Grandma
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 jan, 2016 00:36 |
|
Borttagen
|
(K: Kim, T: Jag)
- - - K: Jag hittade en video med en afrikansk jättesnigel som tigger vid bordet, så jag publicerade den på hennes tidslinje, höhö! T: Awh man that is pure evil. K: Ja vafan lite roligt måste man ju ha. Hur fan kan man ens vara rädd för något så litet som en snigel? T: ..Du är rädd för spindlar. K: Ja men det är ju annorlunda vafan. Vad hade du valt att ha som husdjur då? Spindel eller snigel? T: Either. Jag har haft både en afrikansk jättesnäcka och en tarantel. K: Det hade varit rätt tufft att ha en stor snigel i knät. T: *Nickar* K: Jag menar.. jag tycker om formen. Det är nog ganska mysigt att ha den sittandes på låren. T: ... K: Och så kunde man ta en liten brödbit, såhär, och liksom mata den när den tittar upp över bordskanten. Och skalet.. (Här stiger min mor in, utan att K märker.) K: ..är ju ganska hårt så man känner det mot magen, liksom. Och så är det ju lite mjukt också, emellanåt. Mjukt men ändå hårt, liksom. Och har man otur kan det ju bli lite slemmigt på låren också. Det kanske blir så när den blir som argast. Mor: O_O T: ... K: ..så då är det bara att mata den med mer, så blir den nog glad igen. - - - Welcome to my family. 7 jan, 2016 01:44 |
|
Aproximadamente
Elev |
Min sjuåriga kusin om varför hon är kär i en kille i klassen:
"För han är snäll och söt och den enda av killarna som inte fiser." rollspelar på svenskahogwarts.com 7 jan, 2016 02:33 |
|
Borttagen
|
"Alla vet det. Förutom dom som inte vet det" - H@nna
Egentligen borde hela eran podcast komma upp här. xD 8 jan, 2016 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Alla vet det. Förutom dom som inte vet det" - H@nna Egentligen borde hela eran podcast komma upp här. xD Va? Sa jag det? xD 8 jan, 2016 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Alla vet det. Förutom dom som inte vet det" - H@nna Egentligen borde hela eran podcast komma upp här. xD Va? Sa jag det? xD Ja. Jag tror att det var du. Det var så rörigt. Men det var något om Holmus och det lät som dig. xD 8 jan, 2016 20:47 |
|
Hedwig96
Elev |
"Men jag vet vem som bor där, det är en gammal tant med glasögon och flickiga trosor" -Min lillebror, när jag säger att han går på nån annans gård
8 jan, 2016 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen