Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
15 okt, 2012 09:10 |
|
EmahS
Elev |
Inget av det lockar mig direkt, men jag vill besöka Wizarding World Of Harry Potter, och eftersom det ligger i USA så väljer jag det
15 okt, 2012 09:13 |
|
Borttagen
|
Hmm, jag måste nog säga USA för att jag skulle hellre vilja åka dit.
____________________________________________ Pigfarts is real! 15 okt, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
USA! Har aldrig känt mig lockad av Thailand, allt jag sett och läst om det har bara gjort mig ännu mindre sugen på att åka dit. Det verkar bara skitjobbigt ur precis alla aspekter. Sedan kanske jag skulle ändra mig om jag väl kom dit men nu kan jag ju bara utgå från hur jag känner NU. USA är väl inte heller mitt högsta drömresmål direkt men det verkar trevligare och det finns fler saker som jag är intresserad av där som jag skulle vilja se.
EDIT: Det skulle väl vara maten då. Men jag reser inte över halva jordklotet för att äta mat! 15 okt, 2012 10:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-15 kl. 14:32
|
|
Borttagen
|
riktigt svår, Thailand för fotomöjligheterna då det är ett vackert land, och USA bara för intresset man har
15 okt, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
Svårt val men säger Thailand ♥ Gillar thaimat mycket
15 okt, 2012 12:16 |
|
IamAK
Elev |
USA. har varit i florida och jag älskade det, vill även besöka andra delstater... thailand verkar också nice dock.
15 okt, 2012 12:55 |
|
BlondaHermione
Elev |
15 okt, 2012 13:12 |
|
Ginny00
Elev |
USA. För själva känslan liksom..
15 okt, 2012 14:28 |
|
Borttagen
|
USA!
Thailand lockar inte, men jag vet inte varför 15 okt, 2012 15:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen