Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 173 174 175 ... 805 806 807
Användare Inlägg
LoonyMe
Elev

Avatar


usa ♥

Jag har bara vart i usa men jag älskade det så...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

15 okt, 2012 09:10

EmahS
Elev

Avatar


Inget av det lockar mig direkt, men jag vill besöka Wizarding World Of Harry Potter, och eftersom det ligger i USA så väljer jag det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

15 okt, 2012 09:13

Borttagen

Avatar


Hmm, jag måste nog säga USA för att jag skulle hellre vilja åka dit.
____________________________________________
Pigfarts is real!

15 okt, 2012 09:37

Borttagen

Avatar

+1


USA! Har aldrig känt mig lockad av Thailand, allt jag sett och läst om det har bara gjort mig ännu mindre sugen på att åka dit. Det verkar bara skitjobbigt ur precis alla aspekter. Sedan kanske jag skulle ändra mig om jag väl kom dit men nu kan jag ju bara utgå från hur jag känner NU. USA är väl inte heller mitt högsta drömresmål direkt men det verkar trevligare och det finns fler saker som jag är intresserad av där som jag skulle vilja se.

EDIT: Det skulle väl vara maten då. Men jag reser inte över halva jordklotet för att äta mat!

15 okt, 2012 10:16

Detta inlägg ändrades senast 2012-10-15 kl. 14:32
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


riktigt svår, Thailand för fotomöjligheterna då det är ett vackert land, och USA bara för intresset man har så riktigt svår fråga, men jag skulle välja båda, om bara en så blir de nog USA

15 okt, 2012 10:39

Borttagen

Avatar


Svårt val men säger Thailand ♥ Gillar thaimat mycket

15 okt, 2012 12:16

IamAK
Elev

Avatar


USA. har varit i florida och jag älskade det, vill även besöka andra delstater... thailand verkar också nice dock.

15 okt, 2012 12:55

BlondaHermione
Elev

Avatar


Thailand ♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

15 okt, 2012 13:12

Ginny00
Elev

Avatar


USA. För själva känslan liksom..

15 okt, 2012 14:28

Borttagen

Avatar


USA!
Thailand lockar inte, men jag vet inte varför

15 okt, 2012 15:22

1 2 3 ... 173 174 175 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.