@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Min snygga bild av vad Jac och jag har haft för oss i efter middag. NÅGON SOM KAN GISSA VAD GENOM ATT TITTA PÅ BILDEN? Hm... Ni har kastat ner en burk vinbärsgelé från en balkong som splashade så att ni fick på händerna! Rätt! Bara en kort sak till; det gick inte bort från händerna. Sitter och klibbar ner datorn just nu. ;( Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 20 jan, 2012 18:19 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på You Are Loved. Åh, man får ju bara rysningar
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jan, 2012 18:21 |
|
Luna 1
Elev |
20 jan, 2012 18:22 |
|
linnvendela
Elev |
JAG tror att en på mugglis stalkar mig... O__o
Jaha. 20 jan, 2012 18:27 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av linnvendela: .... såg du mig i fönstret nu...JAG tror att en på mugglis stalkar mig... O__o 20 jan, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ni MÅSTE kolla in det här. Det är så grymt! o.o Hade tänkt ta det här som inspirationskälla till min svenska uppsats, men det bryr sig ingen om. What ever. Check it out. Pure awesomeness I say. Glöm inte att sätta på 720p HD. Gör det ännu bättre För er som har missat detta epicness. 20 jan, 2012 18:29 |
|
Solkatten
Elev |
The Voice Sverige ikväll ♥ ♥ So much better than true talent.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jan, 2012 18:34 |
|
EmahS
Elev |
Nu är min lägenhet nästan helt tom. Bortsett från soffan, soffbordet och en byrå som den nya hyresgästen ska köpa.
Jag kommer sakna den så mycket!!!
20 jan, 2012 18:42 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Hur skriver jag med stor text i pressentationen eller forumet? Har gjort det förut men glömt.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 20 jan, 2012 18:43 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av linnvendela: .... såg du mig i fönstret nu... JAG tror att en på mugglis stalkar mig... O__o Nej, jag tänkte på diggory_lover som typ aldrig är inne, men när hon är inte är hon... Stalker... O__o Jaha. 20 jan, 2012 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen