@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
^
^ Det känns som den talar till mig låten. Den är vacker, jag älskar den, jag älskar honom. Jag mår inte så bra, men den tar bort det hemska så länge jag hör den. Jag gråter för att den rör mig, det är inga sorliga tårar. De är hoppfulla http://www.youtube.com/watch?v=ri5XocxGyT8&feature=relmfu
Tumblr.
20 jan, 2012 17:14 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Luna 1: ^ ^ Det känns som den talar till mig låten. Den är vacker, jag älskar den, jag älskar honom. Jag mår inte så bra, men den tar bort det hemska så länge jag hör den. Jag gråter för att den rör mig, det är inga sorliga tårar. De är hoppfulla http://www.youtube.com/watch?v=ri5XocxGyT8&feature=relmfu Prata?
http://nouw.com/ellenfelixson/
20 jan, 2012 17:20 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2012 17:26 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av Luna 1: ^ ^ Det känns som den talar till mig låten. Den är vacker, jag älskar den, jag älskar honom. Jag mår inte så bra, men den tar bort det hemska så länge jag hör den. Jag gråter för att den rör mig, det är inga sorliga tårar. De är hoppfulla http://www.youtube.com/watch?v=ri5XocxGyT8&feature=relmfu Prata? I seend you an owl ♥
Tumblr.
20 jan, 2012 17:57 |
|
Solkatten
Elev |
Gud, fick nästan en hjärtattack "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jan, 2012 18:07 |
|
IamAK
Elev |
ska äta tacos ikväll
20 jan, 2012 18:07 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Min snygga bild av vad Jac och jag har haft för oss i efter middag.
NÅGON SOM KAN GISSA VAD GENOM ATT TITTA PÅ BILDEN? ![]() Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 20 jan, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Min snygga bild av vad Jac och jag har haft för oss i efter middag. NÅGON SOM KAN GISSA VAD GENOM ATT TITTA PÅ BILDEN? Hm... Ni har kastat ner en burk vinbärsgelé från en balkong som splashade så att ni fick på händerna! 20 jan, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Kvällshumor xD
Spoiler: Tryck här för att visa! 20 jan, 2012 18:11 |
|
Alice...
Elev |
20 jan, 2012 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen