@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
scarhead: You are loved [Don't give up], är seriöst en av mina favorit låtar. Låtens text är bara så vacker, och musik videon. Sedan älskar jag honom, jag älskar hans röst, hans utseende. Han får mig lugn, han får mig att gråta så jag känner mig bättre. Melodin är också underbar, låten får mig att gråta, och får mig att tro att ja, jag klarar mig igenom det här. När jag lyssnar på den, känner jag inte för att bitas.
Tumblr.
20 jan, 2012 16:44 |
|
Pixie
Elev |
Jag kan inte sova nu :c hjälp mig.
20 jan, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2012 16:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-20 kl. 16:47
|
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Haha varför blir man inte förvånad? xD Och det var fan inte jag som gjorde det! Här är en till bild: XD Ni skogsbor är galna I'm telling you xD 20 jan, 2012 16:47 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Luna 1: citerar en av kommentarerna. ''There is no way this man isn't a gift from God.'' jag fattar inte hur det kan finnas människor som får en att känna så, men det finns verkligen det. hela låten inspirerar mig och inte ge upp, och ändå mår jag bra. scarhead: You are loved [Don't give up], är seriöst en av mina favorit låtar. Låtens text är bara så vacker, och musik videon. Sedan älskar jag honom, jag älskar hans röst, hans utseende. Han får mig lugn, han får mig att gråta så jag känner mig bättre. Melodin är också underbar, låten får mig att gråta, och får mig att tro att ja, jag klarar mig igenom det här. När jag lyssnar på den, känner jag inte för att bitas. Don't give up, you are loved. ♥ and you are really loved. 20 jan, 2012 16:48 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Jag kan inte sova nu :c hjälp mig. Min kompis från Malmö skrämde mig med den där... När jag berättade att jag hoppade upp ur sängen och skrek skrattade han bara.. ;s Varför finns såna?
20 jan, 2012 16:49 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Pixie: trodde jag skulle klicka på en artikel upp för två dagar sen, men så var det en sån och jag fick nästan en hjärtattack ärligt talat och alltså usch. aldrig mer. jag har både blivit rickrollad (googla det - ni vill ALDRIG uppleva det.) och nu detta. I. HATE. IT.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Jag kan inte sova nu :c hjälp mig. Min kompis från Malmö skrämde mig med den där... När jag berättade att jag hoppade upp ur sängen och skrek skrattade han bara.. ;s Varför finns såna? 20 jan, 2012 16:50 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Pixie: trodde jag skulle klicka på en artikel upp för två dagar sen, men så var det en sån och jag fick nästan en hjärtattack ärligt talat och alltså usch. aldrig mer. jag har både blivit rickrollad (googla det - ni vill ALDRIG uppleva det.) och nu detta. I. HATE. IT. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Jag kan inte sova nu :c hjälp mig. Min kompis från Malmö skrämde mig med den där... När jag berättade att jag hoppade upp ur sängen och skrek skrattade han bara.. ;s Varför finns såna? I don't get it! Vad är det läskiga o.o
20 jan, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
pappa ringer mig bara när han är onykter.
nu snackar han om killar, förut snackade han om iphones... frågar hela tiden; annars då, äre bra?'' ''va inte ledsen sofia, du vill inte säga till pappa om killar, jag förstår. jag ser på facebook. livet går upp och ner.'' han frågade om jag behöver pengar, och om han ska tanka mitt kort med surf. haha det är alltid roligt att snacka med honom när han inte är nykter. 20 jan, 2012 16:52 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Luna 1: citerar en av kommentarerna. ''There is no way this man isn't a gift from God.'' jag fattar inte hur det kan finnas människor som får en att känna så, men det finns verkligen det. hela låten inspirerar mig och inte ge upp, och ändå mår jag bra. scarhead: You are loved [Don't give up], är seriöst en av mina favorit låtar. Låtens text är bara så vacker, och musik videon. Sedan älskar jag honom, jag älskar hans röst, hans utseende. Han får mig lugn, han får mig att gråta så jag känner mig bättre. Melodin är också underbar, låten får mig att gråta, och får mig att tro att ja, jag klarar mig igenom det här. När jag lyssnar på den, känner jag inte för att bitas. Don't give up, you are loved. ♥ and you are really loved. Exakt ♥ You are loved, too. By everyone.
Tumblr.
20 jan, 2012 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen