@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: nu tänker jag inte titta. ni skrämmer mig!! aaaaaah! sluta då! Jag hatar dig nu!
20 jan, 2012 16:31 |
|
Luna 1
Elev |
Till alla er där ute som behöver det. Den här låten betyder mycket för mig och jag älskar den. Texten ger mig hopp, hoppas ni känner det också. Ta åt er, you are loved.
Don't give up It's just the weight of the world When your heart's heavy I...I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I...I will break it for you Everybody wants to be understood Well I can hear you Everybody wants to be loved Don't give up Because you are loved Don't give up It's just the hurt that you hide When you're lost inside I...I will be there to find you Don't give up Because you want to burn bright If darkness blinds you I...I will shine to guide you Everybody wants to be understood Well I can hear you Everybody wants to be loved Don't give up Because you are loved You are loved Don't give up It's just the weight of the world Don't give up Every one needs to be heard
Tumblr.
20 jan, 2012 16:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-20 kl. 16:39
|
|
MizzNina
Elev |
Fy satan vad rädd jag blev... >.< It isn't nice to scare people like that. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 jan, 2012 16:38 |
|
leumas vän
Elev |
20 jan, 2012 16:39 |
|
Alice...
Elev |
20 jan, 2012 16:40 |
|
scarhead
Lärare |
mina läppar är en katastrof
lovar började blöda idag för jag rev av en sån sak från dom och jag har jättejättetorra läppar så jag blödde från och till hela sista lektionen haha sen när jag skulle hem blödde jag igen. D: Luna 1 - du fick mig att lyssna på You Raise Me Up. men den är fin. ♥ 20 jan, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Haha varför blir man inte förvånad? xD 20 jan, 2012 16:41 |
|
cannedcorn
Elev |
Ahahah, de sa ett mobilnummer i Johan Falk, och nyfiken som jag är ringde jag självklart det numret. Och det var någon som svarade x)
Liksom, ofta de använder ett nummer i en film som någon faktiskt har? Jag trodde att det skulle komma typ "telefonnumret du har ringt är inte i bruk". Undra hur många samtal han har fått efter den filmen..
20 jan, 2012 16:42 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: HAHAH precis. känns som alla mugglisar går i lite... mindre normala klasser. ta min, till exempel. treorna tycker vi är omogna som leker på rasterna haha. vi är femmor liksom, vi är barn och tillbringar vår sista tid på vår skola ♥Haha varför blir man inte förvånad? xD 20 jan, 2012 16:43 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha varför blir man inte förvånad? xD Och det var fan inte jag som gjorde det! Här är en till bild: XD20 jan, 2012 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen