Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
Okej såhär: Jag har aldrig släppt honom på riktigt och gått omkring och undrat om jag fortfarande är kär en längre tid. I slutet av sommarn blev han tillsammans med en tjej från sin konfa men de gjorde slut efter någon vecka (hon bodde i Kiruna så rätt så långt bort). Så liksom jag har inte helt "gett upp" eller slutat gilla honom helt. I alla fall, idag så skulle våran filmgrupp (som består av mig, min närmaste kompis Alva, han och två killar till) hem till mig och filma. Vi hade en timmes svenska lektion så vi var tvungna att skynda oss. Så då trängde vi ihop oss i hans epa och det var så jävla kul. Först var jag jätteorolig för att polisen skulle se oss (för man kör förbi polisstationen) men eftersom vårt samhälle är så litet så gjorde de inte det. Men i alla fall han körde lite vilt med det var så himla kul och jag är så glad för han var inte dryg alls och ja. Jag, Alva, L och han, trängde oss ihop där fram och sen satt R på flaket hahaha alltså ♥
Plus att han tyckte mina nya vita docs var jättesnygga och jag kände mest "Score!!"
http://Kaosregn.blogg.se
2 okt, 2012 16:44 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Jag känner mig lite deppad för att jag har kommit på mig själv med att jag har blivit kär i min vän och det ledsama är att han är ihop med en annan..... Men de håller på hela tiden med av och på förhållanden. Jag vet inte vad jag ska göra vi har liksom varit kompisar i snart tre år och jag har blivit riktigt kär i han! Delvis så var vi ihop en gång för tre årsedan (som inte höll för att vi ville typ först bli lite äldre) och då sa alla våra kompisar att vi passade jätte bra ihop och att de skulle kunna se oss som ett par om typ tio år. Jag har verkligen fått känslor för han ingen och jag vet inte vad jag ska göra!!! Om jag säger det till han så kanske våran vänskaps förstörs och det vill jag inte
4 okt, 2012 18:17 |
|
Tuggrus
Elev |
Jag är så aoiijosijgdsoijgsd blandade känslor här borta.. anyone who can help?
MUMS! 4 okt, 2012 18:25 |
|
MysanMuffin
Elev |
Jag tror att en kille som jag varit kompis med cirka 1 år börjat gilla mig, han pratar med mig på ett sätt han inte brukar göra! jag vet inte men det är något som får mig att känna det! Det som är grejen är att jag typ gillar honom någon månad!
HELP MEEE !! "Rupert Alexander Lloyd Grint" Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Läs gjärna min lilla...novellberättelse x) Det är noveller i olika delar som bildar en berättelse... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18588&page=1#p10907 4 okt, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag har släppt honom nu. Och jag har väl insett att jag aldrig kommer hitta någon med tanke på att det går typ 90% tjejer på min skola och de få killarna är antingen sjukt störande eller läskiga - och att jag är så osocial att jag aldrig träffar någon utanför skolan. Typ.
I AM SO FOREVER ALONE, YAY! 4 okt, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Killen jag gillar är... taskig på sätt och viss mott mig. Han säger/ropar till mig att jag och en av hans kompisar är ihop (vilket vi INTE är) och att han vill ta på min rumpa och allt sånt (alltså kompisen vill ta på min rumpa -.-´). Vet inte vad jag känner längre. Och jag har alltid tyckt att en kille i årskursen under mig är jätterolig och trevlig (och söt :3). Och han borde egentligen inte ha något imott att bli ihop med en tjej som är äldre eftersom att typ alla killar i hans klass har varit ihop med en tjej som är ett år äldre (men hon går i deras klass). Så jag vet inte om jag gillar honom mer eller inte... Samtidaigt är det en kille som är 2 år äldre och min syster ex. jag känner honom knappt, men i bussen tiadde han jättemycket på mig så jag vet inte vad jag tycker. har drönt mycket om honom och fjärlirna väcks till liv när jag tänker/ser honom.
Men den första killen (jag kollar honom A) har jag varit kär i så länge och jag tänker i stort sätt alltids på hoonm. Längtar till skolan bara för att få träffa A. Jag Tittar alltid på honom och försöker hålla kvar blicken så fort han tittar på mig poch försöker var i närheten av honom så mycket som möjligt. Han är jättepopulär och det finns en tjej som det märks tydligt på att hon gillar honom och hon är mycket mer... social en mig. Så hon kan sitta och prata med honom medans jag egetligen aldrig sagt något till honom. Det känns halvt som om de är ihop... Sen är det kille nummer två (jag kallar honom O) han är trevlig, snäll och rolig. Har prtaa med mig och suttit bredvid mig. Han är jättegullig Sen är det kille nummer 3 (kallar hoonm H). Han är typ... trevlig? Känner honom knappt om det inte vore för att han går i min systers kalss och är granne med min kusin skulle jag inte veta vem det var. Han tittade på mig med sina Dumbledors-blå ögon och "såg rakt igenom mig". Som om han brydde sig, Men samtidigt tror jag ofta att han gillar min syter Så det atår mellan A, O och H. Om jag var någon anna skulle jag rösta på Nummer O, men det är inte så enkelt för mig. Hjälp somebody? 4 okt, 2012 20:50 |
|
MonsterCookie
Elev |
Ever heard of "Håll mig hårt eller släpp mig helt"?
Sluta gå i vågor och bestäm dig, jag är ingen leksak och det är inte kul längre. Jag vill gå om du inte vill ha mig, så sluta stoppa mig när jag nästan är fri. Shame. On. You. For hurting me like this. wolfstar deserved better. 4 okt, 2012 21:13 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tror jag har förstört allt nu - om det ens fanns något mellan oss! </3
4 okt, 2012 21:17 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Dramione99: Jag tror jag har förstört allt nu - om det ens fanns något mellan oss! </3 Finns en uggla bort om du vill prata ♥
http://Kaosregn.blogg.se
4 okt, 2012 22:17 |
|
Tuggrus
Elev |
Kan jag uggla med någon?.. please? Är allmänt förvirrad. heh
MUMS! 8 okt, 2012 19:49 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen