Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Cara Riddle, enda problemet är då att jag knappt fyllt fjorton än (i november) men jag SKA flytta härifrån sedan. det har jag bestämt mig för! DONT WANT TO LIVE IN SUNDSVALL.
Ida S eller hur! alla mugglisar flyttar till samma stad vettja
15 sep, 2011 20:40 |
|
Fridamariana
Elev |
Wiiie jag bor i örnsköldsvik, men är jämt i umeå, min syster bor där PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 15 sep, 2011 20:41 |
|
Ida S
Lärare |
Anapneo - MUGGLISTOWN! xD Det vore faktiskt rätt coolt. Alla är underbaringar och alla älskar Harry Potter.
"we live together, and harry does all the cooking." 15 sep, 2011 20:41 |
|
Fridamariana
Elev |
^Jaaa, och vi döper våra hus till typ "Kråkboet" och andra roliga namn och alla går runt i harry potter halsdukar och vi har Harry potter mini-festival, och qudditch-tävlingar
PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 15 sep, 2011 20:43 |
|
Anapneo
Elev |
15 sep, 2011 20:44 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Fridamariana: Wiiie jag bor i örnsköldsvik, men är jämt i umeå, min syster bor där ofc, säg till när du kommer hit bara ___________ Anapneo, ofta du bor i sundsvall? o: dit ska jag imorgon-söndag (a) ![]()
15 sep, 2011 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fridamariana: Wiiie jag bor i örnsköldsvik, men är jämt i umeå, min syster bor där lätt! 15 sep, 2011 20:44 |
|
Anapneo
Elev |
15 sep, 2011 20:45 |
|
Ida S
Lärare |
Äsch, nu fantiserar vi fritt här. Skolan heter Hogwarts, och istället för brevbärare har vi så klart ugglor!
"we live together, and harry does all the cooking." 15 sep, 2011 20:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
en HP stad hade varit as nice :p vårt egna land
Fridamariana det hade varit nice ![]()
15 sep, 2011 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen