Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har också båda, 3 av varje tror ajg xD
Men har inte Harry, och det stör mig... Vet inte hur många olika det finns... xD 6 nov, 2011 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har också båda, 3 av varje tror ajg xD Men har inte Harry, och det stör mig... Vet inte hur många olika det finns... xD jag har inte sett många alls som har Harry, men efter som att han är marsipanrosen på tårtan(eller hur man nu säger) så är han nog ganska svår att få 6 nov, 2011 18:34 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har också båda, 3 av varje tror ajg xD Men har inte Harry, och det stör mig... Vet inte hur många olika det finns... xD jag har inte sett många alls som har Harry, men efter som att han är marsipanrosen på tårtan(eller hur man nu säger) så är han nog ganska svår att få Har 3 Harry 4 Hermione och 4 Ron. ![]() Förlåt, haha, gick lite OT x) ♥♥♥♥ ![]()
6 nov, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
Haha, vi alla går OT ibland x) ♥
Blev asglad första gången jag fick Fred, hade fått några med George så ville bara ha Fred 6 nov, 2011 18:42 |
|
Nessie00
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Ja herregud... Gred och Forge. Vad kan man säga? Ni har ju sagt allt som behöver sägas redan, så... De är bäst helt enkelt. De lever verkligen, om ni förstår vad jag menar. De slösar inte tid på att oroa sig, utan har kul istället. För det älskar jag dem. Fick en rejäl chock när jag läste boken och insåg att Fred dog. Satt och stirrade på sidan i ca tre minuter innan det gick in, och då började jag storgråta istället. Hade verkligen inte förväntat mig det, för Fred och George är så levande, det känns som att de inte kan dö. Men, han lever inom oss... Du får dela med dig av honom till mig, Padfootie ;D I want him too... ♥ Du har verkligen rätt... Jag älskade Fred redan från första boken, och grät nästan när jag såg sista filmen för att jag visste att han skulle dö. Men som du säger, Fred &George kan egentligen inte dö, dem kan det lika lite som att jag skulle hata HP! EXTERMINATE!!! 6 nov, 2011 18:56 |
|
Andrea F
Elev |
Jäg älskar fred och George! De är så roliga och härliga
6 nov, 2011 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nessie00: Skrivet av MonsterCookie: Ja herregud... Gred och Forge. Vad kan man säga? Ni har ju sagt allt som behöver sägas redan, så... De är bäst helt enkelt. De lever verkligen, om ni förstår vad jag menar. De slösar inte tid på att oroa sig, utan har kul istället. För det älskar jag dem. Fick en rejäl chock när jag läste boken och insåg att Fred dog. Satt och stirrade på sidan i ca tre minuter innan det gick in, och då började jag storgråta istället. Hade verkligen inte förväntat mig det, för Fred och George är så levande, det känns som att de inte kan dö. Men, han lever inom oss... Du får dela med dig av honom till mig, Padfootie ;D I want him too... ♥ Du har verkligen rätt... Jag älskade Fred redan från första boken, och grät nästan när jag såg sista filmen för att jag visste att han skulle dö. Men som du säger, Fred &George kan egentligen inte dö, dem kan det lika lite som att jag skulle hata HP! HE IS MINE!! ♥ Du kan kanske få... öm.. ett finger? ;P ♥ Edit: NEJ; ETT ÖRA! XD ♥ 6 nov, 2011 20:09 |
|
klara klavarné
Elev |
dom e bäst
<3 6 nov, 2011 20:37 |
|
Borttagen
|
'Oh, are you a Prefect, Percy?' said one of the twins, with an air of great surprise. 'You should have said something, we had no idea.'
'Hang on, I think I remember him saying something about it,' said the other twin. 'Once? ' 'Or twice?' 'A minute? ' 'All summer?' Älskar hur de retas med Percy 7 nov, 2011 07:57 |
|
Borttagen
|
dom är bäst
och FRED ♥ Is my litle boy and I love him 7 nov, 2011 08:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen