Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 172 173 174 ... 236 237 238
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Har också båda, 3 av varje tror ajg xD
Men har inte Harry, och det stör mig...
Vet inte hur många olika det finns... xD

6 nov, 2011 18:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har också båda, 3 av varje tror ajg xD
Men har inte Harry, och det stör mig...
Vet inte hur många olika det finns... xD

jag har inte sett många alls som har Harry, men efter som att han är marsipanrosen på tårtan(eller hur man nu säger) så är han nog ganska svår att få

6 nov, 2011 18:34

si_tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Har också båda, 3 av varje tror ajg xD
Men har inte Harry, och det stör mig...
Vet inte hur många olika det finns... xD

jag har inte sett många alls som har Harry, men efter som att han är marsipanrosen på tårtan(eller hur man nu säger) så är han nog ganska svår att få


Har 3 Harry 4 Hermione och 4 Ron.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsusannawinther.blogg.se%2Fimages%2F2011%2Ftrollface_148128978_151070303.jpg

Förlåt, haha, gick lite OT x) ♥♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

6 nov, 2011 18:38

Borttagen

Avatar


Haha, vi alla går OT ibland x) ♥
Blev asglad första gången jag fick Fred, hade fått några med George så ville bara ha Fred

6 nov, 2011 18:42

Nessie00
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Ja herregud... Gred och Forge. Vad kan man säga? Ni har ju sagt allt som behöver sägas redan, så... De är bäst helt enkelt. De lever verkligen, om ni förstår vad jag menar. De slösar inte tid på att oroa sig, utan har kul istället. För det älskar jag dem.
Fick en rejäl chock när jag läste boken och insåg att Fred dog. Satt och stirrade på sidan i ca tre minuter innan det gick in, och då började jag storgråta istället. Hade verkligen inte förväntat mig det, för Fred och George är så levande, det känns som att de inte kan dö. Men, han lever inom oss...

Du får dela med dig av honom till mig, Padfootie ;D I want him too... ♥


Du har verkligen rätt... Jag älskade Fred redan från första boken, och grät nästan när jag såg sista filmen för att jag visste att han skulle dö. Men som du säger, Fred &George kan egentligen inte dö, dem kan det lika lite som att jag skulle hata HP!

EXTERMINATE!!!

6 nov, 2011 18:56

Andrea F
Elev

Avatar


Jäg älskar fred och George! De är så roliga och härliga

6 nov, 2011 18:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nessie00:
Skrivet av MonsterCookie:
Ja herregud... Gred och Forge. Vad kan man säga? Ni har ju sagt allt som behöver sägas redan, så... De är bäst helt enkelt. De lever verkligen, om ni förstår vad jag menar. De slösar inte tid på att oroa sig, utan har kul istället. För det älskar jag dem.
Fick en rejäl chock när jag läste boken och insåg att Fred dog. Satt och stirrade på sidan i ca tre minuter innan det gick in, och då började jag storgråta istället. Hade verkligen inte förväntat mig det, för Fred och George är så levande, det känns som att de inte kan dö. Men, han lever inom oss...

Du får dela med dig av honom till mig, Padfootie ;D I want him too... ♥


Du har verkligen rätt... Jag älskade Fred redan från första boken, och grät nästan när jag såg sista filmen för att jag visste att han skulle dö. Men som du säger, Fred &George kan egentligen inte dö, dem kan det lika lite som att jag skulle hata HP!


HE IS MINE!! ♥
Du kan kanske få... öm.. ett finger? ;P ♥

Edit: NEJ; ETT ÖRA! XD ♥

6 nov, 2011 20:09

klara klavarné
Elev

Avatar


dom e bäst

<3

6 nov, 2011 20:37

Borttagen

Avatar


'Oh, are you a Prefect, Percy?' said one of the twins, with an air of great surprise. 'You should have said something, we had no idea.'
'Hang on, I think I remember him saying something about it,' said the other twin. 'Once? '
'Or twice?'
'A minute? '
'All summer?'

Älskar hur de retas med Percy

7 nov, 2011 07:57

Borttagen

Avatar


dom är bäst
och
FRED ♥ Is my litle boy and I love him

7 nov, 2011 08:54

1 2 3 ... 172 173 174 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.