The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Dem som vill varken eller då? xD De går och räddar världen.. (nu igen? Ja nu ugen) xZ L
4 jan, 2017 09:57 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Dem som vill varken eller då? xD Jag räddar världen xD De går och räddar världen.. (nu igen? Ja nu ugen) xZ
4 jan, 2017 09:58 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Vill ha båda... men Leo lite mer... Så Nico får en tredjedel av mig och Leo får resten xD
4 jan, 2017 10:01 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Vill ha båda... men Leo lite mer... Så Nico får en tredjedel av mig och Leo får resten xD Hehe smart! L
4 jan, 2017 10:03 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Vill ha båda... men Leo lite mer... Så Nico får en tredjedel av mig och Leo får resten xD Hehe smart! Klart det är... det var ju jag som kom på det... duuuh xD
4 jan, 2017 10:06 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke 4 jan, 2017 10:15 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Dessutom gillar jag honom...som vän
4 jan, 2017 10:16 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? 4 jan, 2017 10:17 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) Jag tar hellre Luke Yes!! Alltså du gillar också honom??! Jag bara tycker att han och Will i rollet är lika......hehe typ.... Gillar du Luke? Typ. Som vän. Liksom läns skitstövel som man vill klippa till men känner typ likadant som han för gudarna.....ibland..
4 jan, 2017 10:18 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Hayato: *springer så långt till vänster som möjligt!* BECAUSE LEO IS MINE!!!!!♥♥♥!!!!!!♥♥♥!!!!!♥♥♥!!!Okej.. Alla som vill ha nico går till höger och alla som vill ha Leo går till vänster xD Dom som vill ha båda delar på sig x) 4 jan, 2017 10:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen