Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
''Vi kan möblera om ditt rum... och kanske städa det.... och fixa i ordning det''- Pappa när han såg sig omkring i mitt rum.
2 jan, 2016 23:22 |
|
Borttagen
|
"Jag vill ha mer larv"-P (2, 5 år) när de delar ut rostade larver på ett museum...
Dem var inte goda. 3 jan, 2016 14:15 |
|
Holytail
Elev |
Rosa= lilla syster
blå= jag "Ida, vilken grekisk Gud skulle du va dotter till?" "Öööhm...... Hefaistos, Athena kanske.... Apollon, nåt i den stilen..." "Afrodite!" "Varför då?" "För du är vacker" Ibland älskar jag min syster♥
3 jan, 2016 14:56 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Min tå fliar! - Jag
Din tå fliar? - V Nej, så sa jag inte! - Jag Jo, det sa du! - V Nej... Jag sa kliar... - Jag Lyssna på mig eller dö. - V Okej... - Jag vad väljer du? - V Lyssna på dig, det betyder inte att jag måste lyssna på dig - Jag Jag och min lillebror som spelar Minecraft och disskuterar om vad jag sa... DIN TRÄDSKALLE JAG SKA HUGGA TRÄD! - L (andra lillebror) när jag och han spelade... ![]()
3 jan, 2016 17:42
Detta inlägg ändrades senast 2016-01- 3 kl. 21:42
|
|
Borttagen
|
Jag
Nathalie Clearwater ( min syrra) JAG SKA TILL LONDON MED ELLY!!! Jag vet! Visst är London är det bästa som finns??!! Nä. Vad är det bästa som finns då? Jag. 3 jan, 2016 21:40 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag Nathalie Clearwater ( min syrra) JAG SKA TILL LONDON MED ELLY!!! Jag vet! Visst är London är det bästa som finns??!! Nä. Vad är det bästa som finns då? Jag. Haha! Bra citat. 3 jan, 2016 21:41 |
|
Borttagen
|
"Jag tycker inte om vit choklad." - Pappa
"Inte jag heller." - Mamma "JAG TYCKER BARA OM BRUN CHOKLAD!" - Bror 3 jan, 2016 22:29 |
|
Borttagen
|
Min bror håller som när Darth Vader stryper någon mot mig men jag läser så det märker jag inte.
Bror: "Hallå! Prim. Varför funkar inte kraften på dig?!" Jag: "Det är väl uppenbart. Din kraftmängd har tagit slut. Du får snart ett SMS som det står: ´Imperiet måste tyvärr meddela att din kraftmängd tagit slut. För att se din mängd slå *120# lur för att se din mängd. För att fylla på gå in på. http://imperiet/kraftmängd/DARTH/nej/Vader/nej/Björne´ i" 5 jan, 2016 11:30 |
|
boknörd_
Elev |
5 jan, 2016 15:46 |
|
Holytail
Elev |
6 jan, 2016 09:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen