Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
2 sep, 2013 07:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag plockar snabbt upp dvärdet, men Sayn slutar spruta eld.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 07:59 |
|
ginny 23
Elev |
2 sep, 2013 08:00 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag höjer svärdet igen, men nu sprutar Sayn eld mot mig
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 08:02 |
|
ginny 23
Elev |
2 sep, 2013 08:03 |
|
Queen Boo
Elev |
"Klart som fan att jag ska döda dig.!" Jag hugger med svärdet.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 08:23 |
|
ginny 23
Elev |
2 sep, 2013 09:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hugger igen.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 20:33 |
|
ginny 23
Elev |
4 sep, 2013 20:48 |
|
Queen Boo
Elev |
Sayn förbereder sig för ett språng. Mot mig. Jag höjer svärdet. "Våga inte"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen