Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLove<3
Elev |
14 okt, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Huppari!
Jag vägrar använda det svenska ordet... Det låter bara så fel Koftor använder jag också, men huppari är skönare och mysigare och bättre på de flesta sätt när man fryser och ska välja mellan dem två... 14 okt, 2012 17:50 |
|
tyri
Elev |
14 okt, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Huvtröja. Because. That's why.
14 okt, 2012 19:16 |
|
MizzNina
Elev |
Huvtröja No Question.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 okt, 2012 05:53 |
|
Fairydust
Elev |
Angående 14 oktober. Huvtröja, lätt.
I don't wanna break these chains! 15 okt, 2012 06:07 |
|
Ladusvalan
Elev |
För några år sedan hade jag nog sagt huvtröja, eftersom jag knappt använde koftor då. Men nu tycker jag att kofta är mycket snyggare (även om det tyvärr inte är riktigt lika varmt), och jag använder mest koftor numer. Särskilt koftor med halvlånga ärmar (typ bolero-modell, fast inte jättekort i övrigt) tycker jag är fint!
Resultat i gårdagens fråga: 19-5 till huvtröja! OBS! Nu finns en ny fråga i första inlägget (som jag tog från en snubbe på radio ... 15 okt, 2012 08:11 |
|
MystiqueRed
Elev |
USA USA USA.. har inte varit i Thailand men jag har var i LA så..
15 okt, 2012 08:34 |
|
MizzNina
Elev |
Thailand.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 okt, 2012 08:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
hm svårt. Jag har aldrig varit i Thailand utan bara USA. USA kan göra helt okej filmer, har ett hyfsat kulturliv men deras politik, styre och allt annat suger och jag är så emot USA.
Men jag vet inget om Thailand mer än att varenda människa vill åka dit. men om man åker bortanför turistresemålen kan det säkert bli väldigt spännande. så ja vi säger väll Thailand ^^ ![]()
15 okt, 2012 08:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen