Vilken färg har du på din tröja?
Forum > Quidditchplanen > Vilken färg har du på din tröja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
En härligt neongröngul tröja, faktiskt!
19 okt, 2012 08:11 |
|
Borttagen
|
Det är olika färger det är svart, grå och vit
19 okt, 2012 12:48 |
|
Caius
Elev |
Beige, typ. Fast den börjar bli lite grådaskig nu för tiden (den börjar bli gammal, lol)
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 19 okt, 2012 14:22 |
|
Borttagen
|
Svart med vit text ^^
19 okt, 2012 14:41 |
|
Boba
Elev |
Grå
19 okt, 2012 14:52 |
|
me.
Elev |
Svart med en guldig örn på
19 okt, 2012 15:39 |
|
rosea
Elev |
grå med USA typ. Alltså ungefär halva tröjan blå med stjärnor och halva med röda sträck. Och grå. Jag ser lite ut som en gangster i den, eftersom att den är "avklippt" vid halsen. typ.
TEBAKS IGEN 19 okt, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
en vit t-shirt med texten 'ta mig till kärlek' (inspirerad av håkan ♥)
19 okt, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
Grå och svartrandig!
19 okt, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Jag förstår egentligen inte varför jag skriver trådar som denna..... Haha, vad är poängen liksom?
19 okt, 2012 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen