@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag har Hemkunskap direkt efter maten idag ... det är ju bra. Not. Eller om det är en äcklig mat i skolan kanske
Btw, det är mycket snö ute "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jan, 2012 07:45 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: DAGENS FRÅGA: Hur gammal är jag -avifors, avifårss, aviforce, zip, b2, persika, avisome, avi osv- 104 ofc! ;D 20 jan, 2012 07:46 |
|
Solkatten
Elev |
Har SO nu. Sen slöjd, hemkunskap och läsning.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jan, 2012 08:56 |
|
MizzNina
Elev |
Nej, Nu blir det Eisbrecher på högsta volym och storstädning.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 jan, 2012 09:04 |
|
Solkatten
Elev |
Hela nästa vecka blir det plugga skit mycket
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jan, 2012 09:25 |
|
Borttagen
|
Jag är sur. :c
20 jan, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
http://act.demandprogress.org/act/megaupload_seizure/?source=fb
Skriv på i ett försök från hela världen att rädda MegaUpload och hela det fria internet!!! Och dela den på Facebook och Twitter och sprid protesten! 20 jan, 2012 10:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-20 kl. 10:53
|
|
Twix
Elev |
Hade tråkigt så zoomade in så mycket som det går på datorn.
JAG KÄNNER MIG SOM EN PYSSLING BLAND ALL STOR TEXT! 20 jan, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
Jag har Harry Potter och De Vises Sten på japanska!!! Woohoo!!!
20 jan, 2012 12:44 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag bakar muffins
without something there is no nothing 20 jan, 2012 12:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen